Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 960161

Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda


Pavlović, Elizabeta
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 960161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda
(The impact of ads on physical self-esteem and the intent of buying an advertised product)

Autori
Pavlović, Elizabeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
52

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Oglas ; Body image ; Tjelesno samopoštovanje
(Advertisment ; Body image ; Physical self-esteem)

Sažetak
Cilj rada je ispitati utječu li oglasi u kojima modeli imaju pravilne fizičke proporcije lica i tijela negativno na tjelesno samopoštovanje osobe koja je pod utjecajem oglasa, te na koji način tjelesno samopoštovanje osobe utječe na vjerojatnost kupnje promoviranog proizvoda. Također nastoji ispitati utječe li dobna skupina i sustav vrijednosti na odnos promatranja oglasa i tjelesnog samopoštovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlović, Elizabeta
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pavlović, E. (2018) 'Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Elizabeta}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {Oglas, Body image, Tjelesno samopo\v{s}tovanje}, title = {Utjecaj oglasa na tjelesno samopo\v{s}tovanje i namjeru kupnje ogla\v{s}avanog proizvoda}, keyword = {Oglas, Body image, Tjelesno samopo\v{s}tovanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavlovi\'{c}, Elizabeta}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {Advertisment, Body image, Physical self-esteem}, title = {The impact of ads on physical self-esteem and the intent of buying an advertised product}, keyword = {Advertisment, Body image, Physical self-esteem}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font