Pregled bibliografske jedinice broj: 960161
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 960161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda
(The impact of ads on physical self-esteem and the intent of buying an advertised product)
Autori
Pavlović, Elizabeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
52
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Oglas ; Body image ; Tjelesno samopoštovanje
(Advertisment ; Body image ; Physical self-esteem)
Sažetak
Cilj rada je ispitati utječu li oglasi u kojima modeli imaju pravilne fizičke proporcije lica i tijela negativno na tjelesno samopoštovanje osobe koja je pod utjecajem oglasa, te na koji način tjelesno samopoštovanje osobe utječe na vjerojatnost kupnje promoviranog proizvoda. Također nastoji ispitati utječe li dobna skupina i sustav vrijednosti na odnos promatranja oglasa i tjelesnog samopoštovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija