Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 960151

Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa


Sinčić, Katarina
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 960151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa
(Success of Google AdWords textual adverts due to ad features)

Autori
Sinčić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
52

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Google AdWords ; Google Ads ; Online oglašavanje ; Međunarodni marketing ; Tekstualno oglašavanje, Stopa klikanja
(Google AdWords ; Google Ads ; Online advertising ; International marketing ; Textual adverts ; Click rate)

Sažetak
U sve većem broju oglasa bitno je istaknuti se, stoga oglašivači traže nove načine privlačenja pažnje korisnika na internetu te osmišljavanju nove vrste oglasa i načine oglašavanja. U cilju što uspješnijeg oglašavanja u budućnosti, u ovom se radu pomoću eksperimenta analizira uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s različitim karakteristikama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sinčić, Katarina
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Sinčić, K. (2018) 'Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sin\v{c}i\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {Google AdWords, Google Ads, Online ogla\v{s}avanje, Me\djunarodni marketing, Tekstualno ogla\v{s}avanje, Stopa klikanja}, title = {Uspje\v{s}nost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa}, keyword = {Google AdWords, Google Ads, Online ogla\v{s}avanje, Me\djunarodni marketing, Tekstualno ogla\v{s}avanje, Stopa klikanja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sin\v{c}i\'{c}, Katarina}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {Google AdWords, Google Ads, Online advertising, International marketing, Textual adverts, Click rate}, title = {Success of Google AdWords textual adverts due to ad features}, keyword = {Google AdWords, Google Ads, Online advertising, International marketing, Textual adverts, Click rate}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font