Pregled bibliografske jedinice broj: 960151
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 960151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa
(Success of Google AdWords textual adverts due to ad features)
Autori
Sinčić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
52
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Google AdWords ; Google Ads ; Online oglašavanje ; Međunarodni marketing ; Tekstualno oglašavanje, Stopa klikanja
(Google AdWords ; Google Ads ; Online advertising ; International marketing ; Textual adverts ; Click rate)
Sažetak
U sve većem broju oglasa bitno je istaknuti se, stoga oglašivači traže nove načine privlačenja pažnje korisnika na internetu te osmišljavanju nove vrste oglasa i načine oglašavanja. U cilju što uspješnijeg oglašavanja u budućnosti, u ovom se radu pomoću eksperimenta analizira uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s različitim karakteristikama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija