Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 960142

Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju


Košara, David
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 960142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
(The impact of the private label identity on perceived price and quality relation and preference)

Autori
Košara, David

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
47

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Privatne marke ; Identitet
(private label ; identity)

Sažetak
Privatne marke sve su prisutnije na tržištu, te bilježe konstantan rast. Svrha rada je ispitati utjecaj identiteta na percipirani odnos cijene i kvalitete privatne marke, preferenciju marke te kakva je uloga raspoloživog dohotka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Košara, David
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Košara, D. (2018) 'Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{s}ara, David}, year = {2018}, pages = {47}, keywords = {Privatne marke, Identitet}, title = {Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju}, keyword = {Privatne marke, Identitet}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ko\v{s}ara, David}, year = {2018}, pages = {47}, keywords = {private label, identity}, title = {The impact of the private label identity on perceived price and quality relation and preference}, keyword = {private label, identity}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font