Pregled bibliografske jedinice broj: 960142
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 960142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
(The impact of the private label identity on perceived price and quality relation and preference)
Autori
Košara, David
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
47
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Privatne marke ; Identitet
(private label ; identity)
Sažetak
Privatne marke sve su prisutnije na tržištu, te bilježe konstantan rast. Svrha rada je ispitati utjecaj identiteta na percipirani odnos cijene i kvalitete privatne marke, preferenciju marke te kakva je uloga raspoloživog dohotka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija