Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 959941

PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.


Cegur Radović, Tihana; Hadžić, Marijana
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. // ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2018. str. 457-462 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 959941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.
(APPLYING THE CONCEPT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN HEINEKEN CROATIA LTD.)

Autori
Cegur Radović, Tihana ; Hadžić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana - Karlovac : Veleučilište u Karlovcu, 2018, 457-462

Skup
7. međunarodni stručno-znanstveni skup "Zaštita na radu i zaštita zdravlja"

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.09.2018. - 15.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
održivi razvoj, održivi marketing, promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, izvješće o održivom razvoju
(Sustainable Development, Sustainable Marketing, Promotion of Health and Safety at Work, Sustainable Development Report)

Sažetak
Duga tradicija proizvodnje piva u Karlovačkoj županiji seže od 1854. godine. Karlovačku pivovaru 1992. godine kupuje Lukšić grupa iz Čilea, 2003. godine vlasnik pivovare postaje Heineken. Karlovačka pivovara od 2013. godine preuzima naziv Heineken Hrvatska d.o.o. Održivost je jedan od Heinekenovih poslovnih prioriteta. Strategija „Stvaramo bolji svijet“ njihov je glavni fokus. Ključna područja koncepta održivog razvoja u Heinekenu su zaštita izvora vode, smanjenje emisija CO2, održiva nabava, promicanje odgovorne konzumacije alkohola, suradnja s lokalnom zajednicom i promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu. Prisutnost održivosti proteže se kroz misiju, viziju i ciljeve kompanije. Cilj istraživanja je primjena koncepta održivosti i ekološke osviještenosti u svakodnevnom poslovanju u kompaniji Heineken Hrvatska. Za dugoročno održiv i uspješan rad kompanije Heineken Hrvatska nužno je da su kvaliteta proizvoda i usluga u skladu sa željama i potrebama potrošača i kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Tihana Cegur Radović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Cegur Radović, Tihana; Hadžić, Marijana
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. // ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2018. str. 457-462 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Cegur Radović, T. & Hadžić, M. (2018) PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.. U: Kirin, S. (ur.)ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA.
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Had\v{z}i\'{c}, Marijana}, editor = {Kirin, S.}, year = {2018}, pages = {457-462}, keywords = {odr\v{z}ivi razvoj, odr\v{z}ivi marketing, promicanje za\v{s}tite zdravlja i sigurnosti na radu, izvje\v{s}\'{c}e o odr\v{z}ivom razvoju}, title = {PRIMJENA KONCEPTA ODR\v{Z}IVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.}, keyword = {odr\v{z}ivi razvoj, odr\v{z}ivi marketing, promicanje za\v{s}tite zdravlja i sigurnosti na radu, izvje\v{s}\'{c}e o odr\v{z}ivom razvoju}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Karlovcu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Had\v{z}i\'{c}, Marijana}, editor = {Kirin, S.}, year = {2018}, pages = {457-462}, keywords = {Sustainable Development, Sustainable Marketing, Promotion of Health and Safety at Work, Sustainable Development Report}, title = {APPLYING THE CONCEPT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN HEINEKEN CROATIA LTD.}, keyword = {Sustainable Development, Sustainable Marketing, Promotion of Health and Safety at Work, Sustainable Development Report}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Karlovcu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font