Pregled bibliografske jedinice broj: 959941
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. // ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana (ur.).
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2018. str. 457-462 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 959941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.
(APPLYING THE CONCEPT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN HEINEKEN CROATIA LTD.)
Autori
Cegur Radović, Tihana ; Hadžić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA
/ Kirin, Snježana - Karlovac : Veleučilište u Karlovcu, 2018, 457-462
Skup
7. međunarodni stručno-znanstveni skup "Zaštita na radu i zaštita zdravlja"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.09.2018. - 15.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj, održivi marketing, promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, izvješće o održivom razvoju
(Sustainable Development, Sustainable Marketing, Promotion of Health and Safety at Work, Sustainable Development Report)
Sažetak
Duga tradicija proizvodnje piva u Karlovačkoj županiji seže od 1854. godine. Karlovačku pivovaru 1992. godine kupuje Lukšić grupa iz Čilea, 2003. godine vlasnik pivovare postaje Heineken. Karlovačka pivovara od 2013. godine preuzima naziv Heineken Hrvatska d.o.o. Održivost je jedan od Heinekenovih poslovnih prioriteta. Strategija „Stvaramo bolji svijet“ njihov je glavni fokus. Ključna područja koncepta održivog razvoja u Heinekenu su zaštita izvora vode, smanjenje emisija CO2, održiva nabava, promicanje odgovorne konzumacije alkohola, suradnja s lokalnom zajednicom i promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu. Prisutnost održivosti proteže se kroz misiju, viziju i ciljeve kompanije. Cilj istraživanja je primjena koncepta održivosti i ekološke osviještenosti u svakodnevnom poslovanju u kompaniji Heineken Hrvatska. Za dugoročno održiv i uspješan rad kompanije Heineken Hrvatska nužno je da su kvaliteta proizvoda i usluga u skladu sa željama i potrebama potrošača i kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija