Pregled bibliografske jedinice broj: 959807
Kulturalni kontekst škole i drugih oblika institucionalnog obrazovanja
Kulturalni kontekst škole i drugih oblika institucionalnog obrazovanja // Zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava" / Hrvatć, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 953-969 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 959807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturalni kontekst škole i drugih oblika
institucionalnog obrazovanja
(Cultural context of the school and other forms of
institutional education)
Autori
Vukobratović, Jelena ; Vrcelj, Sofija ; Zovko, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava"
/ Hrvatć, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 953-969
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
institucionalno obrazovanje ; odgojno-obrazovne ustanove ; organizacija
(educational institution ; institucional education ; organisation)
Sažetak
Primarni cilj rada je analiza i usporedba kulturalnog konteksta škole s drugim oblicima institucionalnog obrazovanja (ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje i Sveučilišta). Neka od pitanja na koja će rad pokušati dati odgovor su: Što je kultura? Što podrazumijeva kultura odgojno-obrazovne ustanove? Kakva je kvaliteta utjecaja kulture na institucijski kontekst življenja unutar ustanove? Kako se oblikuje kultura unutar ustanove – koji faktori djeluju na nju? Postoji li određeni kulturalni model institucionalnog obrazovanja? U prvom dijelu rada opisani su temeljni ključni pojmovi, dok se u drugom dijelu rada kroz meta analizu radova drugih autora promišlja o iznešenim teorijskim implikacijama i zaključcima u obliku rasprave. Hijerarhijski se raščlanjuje kulturalni kontekst institucionalnih oblika obrazovanja u svrhu stavljanja naglaska na potrebu njegovanja kulturnog ozračja odgojno- obrazovnih institucija što je ujedno temeljna svrha rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka