Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 959605

Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje


Ribić, Damir
Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje // Tržište, časopis za tržišnu teoriju i praksu, XX (2008), 1; 95-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 959605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje
(The impact of promotion activity on the service of childrens savings)

Autori
Ribić, Damir

Izvornik
Tržište, časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XX (2008), 1; 95-108

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
bankarski marketing ; promocija ; dječja štednja
(banking marketing, promotion, children's savings)

Sažetak
Promotivne aktivnosti usmjerene prema određenim ciljnim skupinama mogu biti različite i različitog intenziteta. U bankarstvu, u kojemu djeluje oštra konkurencija, zadatak je marketinških stručnjaka odlučiti kojim će aktivnostima u konkretnoj situaciji, ovisno o interesima i raspoloživim financijskim sredstvima, dati prednost. Suvremeni bankarski marketing dobiva nova obilježja, ne samo zato što su korisnici usluga sve obrazovaniji i zahtjevniji, nego stoga što država donosi zakone koji štite njihove interese. Konkurencija stvara izrazit pritisak na tržište, a marketinški stručnjaci moraju biti u stanju odgovoriti na sve brojnije izazove netradicionalnim i inovativnim rješenjima. Tijekom bankarske povijesti djeci nije pridavana osobita pozornost zbog vrlo niske profitabilnosti ovog specifičnog segmenta. Područje je relativno skromno istraženo i vrlo je mali broj dostupnih znanstvenih istraživanja promocije bankarskih proizvoda namijenjenih djeci. Rad obuhvaća pregled autoru dostupnih istraživanja marketinških aktivnosti banaka usmjerenih djeci tijekom povijesnog razvoja bankarskog sektora. Primjenom metode studije slučajeva opisano je oblikovanje dviju promotivnih kampanja te je analiziran tijek njihova izvođenja. Izabrane kampanje u nekim elementima pokazuju određene sličnosti, ali i razlike, što pokazuje složenost pristupa problemu i potrebu kreativnog pristupa. Upozorilo se na ključne elemente za (ne)uspjeh kampanja u kojima su ciljna skupina djeca, a koje je prijeko potrebno provoditi kako bi se zadržao ostvareni tržišni udio banke i osnažio njezin imidž.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Damir Ribić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ribić, Damir
Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje // Tržište, časopis za tržišnu teoriju i praksu, XX (2008), 1; 95-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Ribić, D. (2008) Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje. Tržište, časopis za tržišnu teoriju i praksu, XX (1), 95-108.
@article{article, author = {Ribi\'{c}, Damir}, year = {2008}, pages = {95-108}, keywords = {bankarski marketing, promocija, dje\v{c}ja \v{s}tednja}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te, \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XX}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Djelovanje promocije na kori\v{s}tenje usluge dje\v{c}je \v{s}tednje}, keyword = {bankarski marketing, promocija, dje\v{c}ja \v{s}tednja} }
@article{article, author = {Ribi\'{c}, Damir}, year = {2008}, pages = {95-108}, keywords = {banking marketing, promotion, children's savings}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te, \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XX}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {The impact of promotion activity on the service of childrens savings}, keyword = {banking marketing, promotion, children's savings} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font