Pregled bibliografske jedinice broj: 959570
Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo
Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo // POLYTECHNIC & DESIGN, 6 (2018), 4; 245-253 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-06 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 959570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo
(Gamification methods in online learning of programming - personal experience)
Autori
Bušelić, Vjeran ; Župan, Kristijan
Izvornik
POLYTECHNIC & DESIGN (1849-1995) 6
(2018), 4;
245-253
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
gamifikacija, online sustavi za učenje, programiranje
(Gamification, Online learning, Programming)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na najbolje prakse korištenja gamifikacije u svrhu postizanja većeg angažmana i bolje motiviranost pri učenju programiranja na online sustavima za učenje. Osnovni elementi gamifikacije javljaju se još prije sredine 20. stoljeća u Sovjetskom Savezu. Tamo su se radnici motivirali bez oslanjanja na novac, tipičan kapitalistički poticaj, korištenjem bodova, proglašavanjem zaposlenika mjeseca i drugim elementima tipičnih u modernim igrama. Danas su elementi gamifikacije prisutni u najrazličitijim programima korisničke vjernosti, a sve je popularnija primjena u obrazovanju, posebno kad treba motivirati mlade ljude da izdrže u obavljanju ne-trivijalnih zadaća kao što su učenje informacijskih tehnologija i/ili programiranja. Vještine koje od samih početka već sadrže elemente gamifikacije u obliku profesionalnih certifikata, svojevrsnih industrijski prihvaćenih dostignuća. Osim osnovnih pojmova gamifikacije i njene važnosti u poslovnom okruženju te pregleda alata i principa prisutnima u modernim sustavima online učenja iz područja programiranja, kao najprimjereniji odabran je i predstavljen sustav Treehouse. I to iz osobne perspektive mladog diplomanda, iskusnog korisnika, gamera i programera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Hrčak