Pregled bibliografske jedinice broj: 959363
Povijest i budućnost prodavaonica
Povijest i budućnost prodavaonica // Praktični menadžment:stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 8 (2018), 1; 38-47 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 959363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijest i budućnost prodavaonica
(The history and future of the stores)
Autori
Pleša Puljić, Nikolina ; Celić, Martina ; Puljić, Mihael
Izvornik
Praktični menadžment:stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1849-0689) 8
(2018), 1;
38-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
razvoj trgovine, virtualna trgovina, e – trgovina, RFID tehnologija u maloprodaji
(stores development, virtual store, e-store, RFID technology in retailing)
Sažetak
Prvi oblik prodavaonice djelovao je po principu razmjene dobara, no pojavom novca i novih potreba potrošaĆa ljudi su stvorili stalna mjesta robne razmjene te ih danas smatramo prvim prodavaonicama. Daljnji razvoj prodavaonica u velikoj je mjeri ovisan o tehnološkim dostignuĄima, dok se najveĄi napredak moçe primjetiti u komunikacijsko- informacijskoj tehnologiji. Na razvoj prodavaonica utjecali su brojni Ćimbenici, kao što je pojava novca, trgovaĆkih centara, etrgovina, e-novca, virtualne trgovine, pametnih telefona i neizostavna RFID- tehnologija. RFID- tehnologija temljena na beçiĆnoj razmjeni podataka pospješuje voćenje evidencije proizvoda u skladištu, skeniranje proizvoda prilikom kupnje te njegovu naplatu. Ovim radom prikazuje se kronološki razvoj prodavaonica, Ćimbenici koji su utjecali na razvoj te predvićanja buduĄih prodavaonica i njihovih novih oblika informacijsko komunikacijskih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Povijest