Pregled bibliografske jedinice broj: 959222
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača // Polytechnic and Design, 6 (2018), 2; 85-92 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 959222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
(The impact of neuromarketing on consumer behavior)
Autori
Kuvačić, Dalija ; Zohar, Ivana ; Pavelić Tremac, Ana
Izvornik
Polytechnic and Design (1849-1995) 6
(2018), 2;
85-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marketing, neuromarketing, neuroznanost, ponašanje potrošača
(marketing, neuromarketing, neuroscience, consumer behavior)
Sažetak
U suvremenom poslovanju, sve više poduzeća odlučuje se za neuromarketing koji im uvelike može pomoći u istraživanju tržišta, želja i potreba potrošača. Neuromarketing se definira kao spoj neuroznanosti i marketinga. Korištenjem neuroimaginga, odnosno slikovnih prikaza mozga istraživači mogu saznati jesu li promidžbene poruke i kampanje nekog poduzeća učinkovite i u kojoj mjeri. Iako je još mlado područje znanosti, neuromarketing je zainteresirao mnoge znanstvenike, istraživače, poduzeća ali i potrošače. U ovom radu prikazani su rezultati anketnog istraživanja na uzorku od 166 ispitanika-ica, koje je provedeno u razdoblju od 24. lipnja 2016. do 28. srpnja 2016. godine u kojem su se analizirali stavovi ispitanika-ica, tj. potrošača-ica o primjeni neuromarketinških metoda u svrhu istraživanja potrošača, njihovu upućenost u to područje marketinga te djelovanje neuromarketinga na ponašanje potrošača. Temeljem provedenog anketnog istraživanja, potvrđeno je kako stupanj obrazovanja ispitanika-ica ima značajan utjecaj na njihovo znanje o subliminalnom oglašavanju. Viša razina obrazovanja kod ispitanika-ica ima veći utjecaj na znanje o subliminalnom oglašavanju, a nema utjecaja na njihovo znanje o neuromarketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu,
Sveučilište Libertas
Profili:
Dalija Kuvačić
(autor)