Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 959222

Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača


Kuvačić, Dalija; Zohar, Ivana; Pavelić Tremac, Ana
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača // Polytechnic and Design, 6 (2018), 2; 85-92 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 959222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
(The impact of neuromarketing on consumer behavior)

Autori
Kuvačić, Dalija ; Zohar, Ivana ; Pavelić Tremac, Ana

Izvornik
Polytechnic and Design (1849-1995) 6 (2018), 2; 85-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing, neuromarketing, neuroznanost, ponašanje potrošača
(marketing, neuromarketing, neuroscience, consumer behavior)

Sažetak
U suvremenom poslovanju, sve više poduzeća odlučuje se za neuromarketing koji im uvelike može pomoći u istraživanju tržišta, želja i potreba potrošača. Neuromarketing se definira kao spoj neuroznanosti i marketinga. Korištenjem neuroimaginga, odnosno slikovnih prikaza mozga istraživači mogu saznati jesu li promidžbene poruke i kampanje nekog poduzeća učinkovite i u kojoj mjeri. Iako je još mlado područje znanosti, neuromarketing je zainteresirao mnoge znanstvenike, istraživače, poduzeća ali i potrošače. U ovom radu prikazani su rezultati anketnog istraživanja na uzorku od 166 ispitanika-ica, koje je provedeno u razdoblju od 24. lipnja 2016. do 28. srpnja 2016. godine u kojem su se analizirali stavovi ispitanika-ica, tj. potrošača-ica o primjeni neuromarketinških metoda u svrhu istraživanja potrošača, njihovu upućenost u to područje marketinga te djelovanje neuromarketinga na ponašanje potrošača. Temeljem provedenog anketnog istraživanja, potvrđeno je kako stupanj obrazovanja ispitanika-ica ima značajan utjecaj na njihovo znanje o subliminalnom oglašavanju. Viša razina obrazovanja kod ispitanika-ica ima veći utjecaj na znanje o subliminalnom oglašavanju, a nema utjecaja na njihovo znanje o neuromarketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kuvačić, Dalija; Zohar, Ivana; Pavelić Tremac, Ana
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača // Polytechnic and Design, 6 (2018), 2; 85-92 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03 (recenziran, članak, stručni)
Kuvačić, D., Zohar, I. & Pavelić Tremac, A. (2018) Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača. Polytechnic and Design, 6 (2), 85-92 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03.
@article{article, author = {Kuva\v{c}i\'{c}, Dalija and Zohar, Ivana and Paveli\'{c} Tremac, Ana}, year = {2018}, pages = {85-92}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03}, keywords = {marketing, neuromarketing, neuroznanost, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, journal = {Polytechnic and Design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03}, volume = {6}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Utjecaj neuromarketinga na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marketing, neuromarketing, neuroznanost, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a} }
@article{article, author = {Kuva\v{c}i\'{c}, Dalija and Zohar, Ivana and Paveli\'{c} Tremac, Ana}, year = {2018}, pages = {85-92}, DOI = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03}, keywords = {marketing, neuromarketing, neuroscience, consumer behavior}, journal = {Polytechnic and Design}, doi = {10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03}, volume = {6}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {The impact of neuromarketing on consumer behavior}, keyword = {marketing, neuromarketing, neuroscience, consumer behavior} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font