Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 959218

Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama


Ivošević, Tatjana
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama // Suvremeni kurikul i nastava fizike
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 317-317 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 959218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama
(Students' tests composed by the levels of the cognitive processes and the characteristics of metrics)

Autori
Ivošević, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Suvremeni kurikul i nastava fizike / - , 2017, 317-317

Skup
XIII. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
testovi znanja, razine kognitivnih procesa, metrijske karakteristike testa
(the tests, the cognitive processes, the caracteristics of metrics)

Sažetak
Testiranje znanja učenika najzahtjevniji je dio nastavnog procesa. Sastavljanje kvalitetnog testa znanja uključuje primjenu ostvarenih ishoda učenja, primjenu razina kognitivnih procesa uporabom raznovrsnih pitanja i zadataka te analizu metrijskih karakteristika. U radionici se učitelji/nastavnici fizike analizirati svoje testove znanja te sastaviti (izmjeniti) test znanja primjenjujući različite tipove pitanja i zadataka prema ishodima učenja različitih razina kognitivnih procesa i analizirati metrijske karakteristike. Učitelji/nastavnici fizike sudjelovat će u raspravi koliko testovi znanja slijede ishodima učenja orijentiranu nastavu fizike te će povezati ishode učenja i testove znanja u jednu smislenu cjelinu. Preporuka za sudionike radionica: Molim donijeti svoje primjerke testova znanja (barem dva) i pripadne ishode učenja iz svojih pisanih priprema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tatjana Ivošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivošević, Tatjana
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama // Suvremeni kurikul i nastava fizike
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 317-317 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Ivošević, T. (2017) Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama. U: Suvremeni kurikul i nastava fizike.
@article{article, author = {Ivo\v{s}evi\'{c}, Tatjana}, year = {2017}, pages = {317-317}, keywords = {testovi znanja, razine kognitivnih procesa, metrijske karakteristike testa}, title = {Testovi znanja u\v{c}enika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama}, keyword = {testovi znanja, razine kognitivnih procesa, metrijske karakteristike testa}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivo\v{s}evi\'{c}, Tatjana}, year = {2017}, pages = {317-317}, keywords = {the tests, the cognitive processes, the caracteristics of metrics}, title = {Students' tests composed by the levels of the cognitive processes and the characteristics of metrics}, keyword = {the tests, the cognitive processes, the caracteristics of metrics}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font