Pregled bibliografske jedinice broj: 959218
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama // Suvremeni kurikul i nastava fizike
Zadar, Hrvatska, 2017. str. 317-317 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 959218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama
(Students' tests composed by the levels of the cognitive processes and the characteristics of metrics)
Autori
Ivošević, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Suvremeni kurikul i nastava fizike
/ - , 2017, 317-317
Skup
XIII. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
testovi znanja, razine kognitivnih procesa, metrijske karakteristike testa
(the tests, the cognitive processes, the caracteristics of metrics)
Sažetak
Testiranje znanja učenika najzahtjevniji je dio nastavnog procesa. Sastavljanje kvalitetnog testa znanja uključuje primjenu ostvarenih ishoda učenja, primjenu razina kognitivnih procesa uporabom raznovrsnih pitanja i zadataka te analizu metrijskih karakteristika. U radionici se učitelji/nastavnici fizike analizirati svoje testove znanja te sastaviti (izmjeniti) test znanja primjenjujući različite tipove pitanja i zadataka prema ishodima učenja različitih razina kognitivnih procesa i analizirati metrijske karakteristike. Učitelji/nastavnici fizike sudjelovat će u raspravi koliko testovi znanja slijede ishodima učenja orijentiranu nastavu fizike te će povezati ishode učenja i testove znanja u jednu smislenu cjelinu. Preporuka za sudionike radionica: Molim donijeti svoje primjerke testova znanja (barem dva) i pripadne ishode učenja iz svojih pisanih priprema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija