Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 958740

Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu


Habulin, Lucija
Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 958740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu
(Views and competencies of educational specialists regarding inclusive practice)

Autori
Habulin, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
12.07

Godina
2018

Stranica
86

Mentor
Ledić, Jasminka, Martinac Dorčić, Tamara

Ključne riječi
inkluzija, stavovi o inkluziji, kompetentnost za inkluzivnu praksu, školski pedagozi
(inclusion, views on inclusion, competencies for inclusive practice, educational specialists 1)

Sažetak
Sredinom 20. stoljeća započelo je iskazivanje nezadovoljstva spram postojanja izdvojenog odgojno-obrazovnog sustava, odnosno težilo se ukidanju dualizma u vidu redovitih i specijalnih škola. Ta su nastojanja temelji razvoja procesa integracije, a kasnije i inkluzije djece s teškoćama u razvoju u redovne škole. Teorijski dio dana donosi prikaz koncepta odgojno-obrazovne inkluzije, njegovo pojmovno određenje te razvoj u kontekstu svjetskih i nacionalne obrazovne politike. Također, u prvom dijelu rada govori se i o stručnim suradnicima pedagozima te njihovoj ulozi u kontekstu inkluzivne prakse. U drugom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog među populacijom školskih pedagoga u Republici Hrvatskoj o stavovima i kompetencijama školskih pedagoga za inkluzivnu praksu. Cilj istraživanja bio je ispitati stavove pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovan odgojno-obrazovni sustav te utvrditi percepciju pedagoga o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Istraživanje se provodilo pomoću online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja upućuju da školski pedagozi imaju pozitivne stavove o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovne škole te smatraju da su u dovoljnoj mjeri kompetentni za rad u inkluzivnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasminka Ledić (mentor)

Avatar Url Tamara Martinac-Dorčić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Habulin, Lucija
Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Habulin, L. (2018) 'Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Habulin, Lucija}, year = {2018}, pages = {86}, keywords = {inkluzija, stavovi o inkluziji, kompetentnost za inkluzivnu praksu, \v{s}kolski pedagozi}, title = {Stavovi i kompetencije \v{s}kolskih pedagoga za inkluzivnu praksu}, keyword = {inkluzija, stavovi o inkluziji, kompetentnost za inkluzivnu praksu, \v{s}kolski pedagozi}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Habulin, Lucija}, year = {2018}, pages = {86}, keywords = {inclusion, views on inclusion, competencies for inclusive practice, educational specialists 1}, title = {Views and competencies of educational specialists regarding inclusive practice}, keyword = {inclusion, views on inclusion, competencies for inclusive practice, educational specialists 1}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font