Pregled bibliografske jedinice broj: 958636
Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom
Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom // 25 godina Filozofskog Fakulteta u Tuzli, 58 godina Pedagoške Akademije u Tuzli, Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću / Arsenijević, Damir ; Denić Grabić, Alma ; Lučić, Erna ; Hadžić, Senahid ; Mahmutović, Mirza ; Selimović, Sead ; Spahić, Vedad ; Tomić Selimović, Ljubica (ur.).
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018. str. 75-75 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 958636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom
(Modeling of case management in reference model process of building the crisis communication plan with CMMN notation)
Autori
Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav ; Blaži, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
25 godina Filozofskog Fakulteta u Tuzli, 58 godina Pedagoške Akademije u Tuzli, Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću
/ Arsenijević, Damir ; Denić Grabić, Alma ; Lučić, Erna ; Hadžić, Senahid ; Mahmutović, Mirza ; Selimović, Sead ; Spahić, Vedad ; Tomić Selimović, Ljubica - Tuzla : Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018, 75-75
Skup
Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 27.04.2018. - 28.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Referentni modeli ; CMMN ; BPMN ; Krizni komunikacijski plan
(Reference Models ; CMMN ; BPMN ; Crisis Communication Plan)
Sažetak
Temelj pripreme za kriznu situaciju je krizni komunikacijski plan. On mora omogućavati precizan i točan odgovor u hitnim slučajevima. Cilj kriznog komunikacijskog plana je zaštiti reputaciju i imidž organizacije, te oblikovanje percepcije javnosti o organizaciji i njenoj ulozi u krizi. Izgradnja kriznog komunikacijskog plana bitno se olakšava uporabom referentnih modela. Referentni modeli su dobar temelj na kojem se vidi najčešća praksa procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana u službama za odnose s javnostima u organizacijama. Izgradnja referentnog modela jest skup procesa i kao takav može se modelirati kao niz aktivnosti. Izgradnja komunikacijskog plana jest predvidljiv i rutinski niz aktivnosti. No, po definiciji kriza je nepredvidivi i iznenadni događaj koji svojim sadržajem ozbiljno prijeti ugledu organizacije, tvrtke, stranke, institucije, osobe, dakle krizu nikako ne možemo smatrati predvidljivom i rutiniranom. Kod rješavanja kriznih situacija osim predvidljivih rutiniranih koraka, postoje i ne-rutinirane teško predvidljive aktivnosti koje zahtijevaju veliku fleksibilnost i veliko znanje, dakle sposobnost prilagođavanja određenoj situaciji, na način da se prepozna potreba i da se odgovori zahtjevima zadatka. Ovu komponentu organizacije vrlo je teško modelirati postojećom BPMN (eng. Business Process Model and Notation) notacijom, jer je ona namijenjena modeliranju ponavljajućih, rutiniranih aktivnosti. Iz tog razloga potrebno je uključiti notaciju namijenjenu modeliranju pojedinačnih slučajeva koji opisuju nepredvidive, ne-rutinske aktivnosti s ciljem izgradnje detaljnijeg referentnog modela. Upravo CMMN (eng. Case Management Model and Notation) notacija OMG (Object Management Group (OMG) 2017) grupe omogućava izgradnju takvih modela .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica