Pregled bibliografske jedinice broj: 95861
Beyond language learning strategies: A look at the affective link
Beyond language learning strategies: A look at the affective link // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, XLV-XLVI (2000), 1; 11-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 95861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Beyond language learning strategies: A look at the affective link
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia (0039-3339) XLV-XLVI
(2000), 1;
11-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strategija učenja; motivacija; strah od stranog jezika; atribucija
(learning strategy; motivation; FL anxiety; attribution)
Sažetak
U radu je riječ o strategijama učenja stranoga jezika kojima se koriste osnovnoškolci i interakciji strategija i motivacije za učenje, straha od stranoga jezika i atribucija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130750
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)