Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 958443

Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa


Konsuo, Marija
Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 958443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa
(High school's and vocational school's student's usage of reading strategies)

Autori
Konsuo, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
74

Mentor
Dr. sc. Ana Ćavar

Ključne riječi
vještina čitanja, čitanje s razumijevanjem, strategije čitanja, poučavanje strategijskom čitanju
(reading skill, reading for comprehension, reading strategies, reading strategies instruction)

Sažetak
Važnu ulogu u svakodnevnom životu i obrazovanju u materinskom, ali i u stranom jeziku ima vještina čitanja. U ovladavanju tom vještinom osobito su važne strategije čitanja. Stoga smo ovaj rad posvetili kognitivnim i metakognitivnim strategijama čitanja na materinskom, hrvatskom jeziku. Pokušali smo ustanoviti kojim se strategijama čitanja koriste učenici srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa te smo nastojali ispitati postoje li razlike u upotrebi strategija čitanja učenika dvaju navedenih programa. Ujedno smo nastojali utvrditi postoje li razlike u upotrebi strategija čitanja učenika prvih i drugih razreda srednjih škola. Istraživački instrument korišten u ovom istraživanju je upitnik. Rezultati pokazuju da se ispitanice češće koriste ispitivanim strategijama od ispitanika. Pokazalo se da učenici koji više čitaju, češće upotrebljavaju ispitivane strategije. Nisu utvrđene značajnije razlike u upotrebi strategija čitanja učenika gimnazijskog i strukovnog programa, kao ni učenika prvih i drugih razreda srednjih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Ćavar (mentor)

Avatar Url Marija Konsuo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Konsuo, Marija
Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Konsuo, M. (2018) 'Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Konsuo, Marija}, year = {2018}, pages = {74}, keywords = {vje\v{s}tina \v{c}itanja, \v{c}itanje s razumijevanjem, strategije \v{c}itanja, pou\v{c}avanje strategijskom \v{c}itanju}, title = {Upotreba strategija \v{c}itanja u\v{c}enika srednjih \v{s}kola gimnazijskog i strukovnog programa}, keyword = {vje\v{s}tina \v{c}itanja, \v{c}itanje s razumijevanjem, strategije \v{c}itanja, pou\v{c}avanje strategijskom \v{c}itanju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Konsuo, Marija}, year = {2018}, pages = {74}, keywords = {reading skill, reading for comprehension, reading strategies, reading strategies instruction}, title = {High school's and vocational school's student's usage of reading strategies}, keyword = {reading skill, reading for comprehension, reading strategies, reading strategies instruction}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font