Pregled bibliografske jedinice broj: 95834
Globalni turistički diskurs
Globalni turistički diskurs // Informatologia, 34 (2001), 1-2; 39-45 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 95834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Globalni turistički diskurs
(The Global Touristic Discourse)
Autori
Vreg, France
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 34
(2001), 1-2;
39-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
javnost ; globalizacija ; informacijsko komuniciranje ; turističko komuniciranje ; turistička promidžba
(public ; globalisation ; touristic communication ; touristic propaganda)
Sažetak
Nastupajuće informacijsko razdoblje donosi strukturne promjene globalnog komuniciranja. Medijsko se područje strukturalno mijenja zbog novih tehnologija, zbog sve veće komercijalizacije medija i zbog globalne koncentracije medijske industrije. Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Turističko komuniciranje je dio globalnog komuniciranja i međunarodne propagande. Odluke o tomu što želimo postići turističkim komuniciranjem ovise o nacionalnoj politici i njenim ciljevima. Kada je turistička komunikacijska politika određena, tada je turistički propagandni stručnjaci oblikuju u akciju: snime radijske i televizijske emisije, izrade plakate, tekstove i vizualne poruke, brošure, knjige, filmove, internetske poruke i druge oblike propagandnog uvjeravanja. Turistička ponuda je promidžba kojom komunikatori ili skupine svjesno, intencionalno i organizirano oblikuju propagandne projekte i poruke te kontroliraju mišljenja i stavove ciljne publike, odnosno utječu na promjene njihovih stavova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus