Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 95834

Globalni turistički diskurs


Vreg, France
Globalni turistički diskurs // Informatologia, 34 (2001), 1-2; 39-45 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 95834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Globalni turistički diskurs
(The Global Touristic Discourse)

Autori
Vreg, France

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 34 (2001), 1-2; 39-45

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
javnost ; globalizacija ; informacijsko komuniciranje ; turističko komuniciranje ; turistička promidžba
(public ; globalisation ; touristic communication ; touristic propaganda)

Sažetak
Nastupajuće informacijsko razdoblje donosi strukturne promjene globalnog komuniciranja. Medijsko se područje strukturalno mijenja zbog novih tehnologija, zbog sve veće komercijalizacije medija i zbog globalne koncentracije medijske industrije. Globalizacija je zahvatila i turističko područje, turistički diskurs. Turističko komuniciranje je dio globalnog komuniciranja i međunarodne propagande. Odluke o tomu što želimo postići turističkim komuniciranjem ovise o nacionalnoj politici i njenim ciljevima. Kada je turistička komunikacijska politika određena, tada je turistički propagandni stručnjaci oblikuju u akciju: snime radijske i televizijske emisije, izrade plakate, tekstove i vizualne poruke, brošure, knjige, filmove, internetske poruke i druge oblike propagandnog uvjeravanja. Turistička ponuda je promidžba kojom komunikatori ili skupine svjesno, intencionalno i organizirano oblikuju propagandne projekte i poruke te kontroliraju mišljenja i stavove ciljne publike, odnosno utječu na promjene njihovih stavova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Vreg, France
Globalni turistički diskurs // Informatologia, 34 (2001), 1-2; 39-45 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vreg, F. (2001) Globalni turistički diskurs. Informatologia, 34 (1-2), 39-45.
@article{article, author = {Vreg, France}, year = {2001}, pages = {39-45}, keywords = {javnost, globalizacija, informacijsko komuniciranje, turisti\v{c}ko komuniciranje, turisti\v{c}ka promid\v{z}ba}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {Globalni turisti\v{c}ki diskurs}, keyword = {javnost, globalizacija, informacijsko komuniciranje, turisti\v{c}ko komuniciranje, turisti\v{c}ka promid\v{z}ba} }
@article{article, author = {Vreg, France}, year = {2001}, pages = {39-45}, keywords = {public, globalisation, touristic communication, touristic propaganda}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {1-2}, issn = {1330-0067}, title = {The Global Touristic Discourse}, keyword = {public, globalisation, touristic communication, touristic propaganda} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font