Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 958323

Utjecaj boje na psihologiju potrošača


Delija, Antonio
Utjecaj boje na psihologiju potrošača, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 958323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj boje na psihologiju potrošača
(Influence of Color on Consumer Psychology)

Autori
Delija, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2018

Stranica
71

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
boje ; psihologija ; životni stil ; asocijacija ; percepcija
(color ; psychology ; lifestyle ; association ; perception)

Sažetak
Danas se u mnogim područjima proučavaju emocije i reakcije promatrača na određene boje. Postoje mnogobrojni dokazi koji pokazuju da ljudi različito reagiraju na određene boje i da one kod njih izazivaju različita emocionalna stanja. Nadalje, velik broj studija su dokazale da određene boje imaju poseban utjecaj na potrošače na način da one utječu na njihovu percepciju te potiču ili uzbuđenje ili smirenost. Različite boje izazivaju mnogobrojne i raznovrsne emocije i reakcije kod ljudi, gdje se ta moć sugestivnosti koju boja ima pokazala kao dobar alat kod prezentiranja proizvoda i privlačenja potencijalnih potrošača proizvodu i upravo to se proučava u ovom radu. Također, sama percepcija boje kod promatrača je također uvelike ovisna i o kontekstu u kojem se promatra. U radu se kao alati istraživanja koriste slike mobilnog uređaja i jednostavne ambalaže na kojima se apliciraju razne boje i zatim se promatra koje asocijacije ispitanici vežu uz pojedine boje. Cilj rada je utvrditi koje boje su poželjne za pojedine dobne i spolne skupine ljudi, te koje boje mogu zadovoljiti što više ljudi neovisno o njihovim životnim stilovima. Također, u radu se proučava kako percipiraju ljudi boje same za sebe, a kako kada se boja aplicira na određeni proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Delija, Antonio
Utjecaj boje na psihologiju potrošača, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Delija, A. (2018) 'Utjecaj boje na psihologiju potrošača', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Delija, Antonio}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {boje, psihologija, \v{z}ivotni stil, asocijacija, percepcija}, title = {Utjecaj boje na psihologiju potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {boje, psihologija, \v{z}ivotni stil, asocijacija, percepcija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Delija, Antonio}, year = {2018}, pages = {71}, keywords = {color, psychology, lifestyle, association, perception}, title = {Influence of Color on Consumer Psychology}, keyword = {color, psychology, lifestyle, association, perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font