Pregled bibliografske jedinice broj: 958318
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 958318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije
(Application of gamification in mobile app design)
Autori
Klemeš, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2018
Stranica
60
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
gamifikacija ; dizajn mobilnih aplikacija ; korisničko iskustvo
(gamification ; mobile app design ; User experience)
Sažetak
Gamifikacija je termin kojim označavamo uvođenje elemenata računalne igre u koncept koji nije zamišljen kao igra, a u ovom kontekstu odnosi se na mobilnu aplikaciju. Gamifikacijom se ostvaruje još veća interaktivnost između same aplikacije i korisnika. Korisnici u današnjem vremenu imaju sve veća očekivanja od mobilnih aplikacija, te više nije dovoljno izraditi aplikaciju koja ima samo osnovnu funkcionalnost. Stoga se u njih sve češće uvode elementi igre, kako bi potaknule korisnika na učestalo korištenje, ali kako bi se i istaknule među konkurentnim aplikacijama. Gamifikacija se provodi u okviru dizajna korisničkog iskustva, zajedno sa ostalim metodama, kojima se osigurava optimiziranost aplikacije prema potrebama korisnika: analizom konkurencije, analizom ciljane publike, kreiranjem žičanih modela aplikacije i prototipa, konačnim dizajnom aplikacije i stalnim testiranjem radi njezinog unapređenja nakon izlaska na tržište. U teorijskom dijelu diplomskog rada objašnjeni su termini gamifikacije i dizajna korisničkog iskustva i obuhvaćeni koraci njihove pravilne primjene u procesu izrade mobilnih aplikacija. U eksperimentalnom dijelu rada primjenjuje se teorijski dio u izradi aplikacije, on obuhvaća istraživanje korisničkog iskustva, integriranjem gamifikacije i dizajna sučelja u fiktivnu mobilnu aplikaciju namijenjenu rekreativnim sportašima, konkretno planinarima. Aplikacija korisniku gamifikacijom zadaje određene zadatke koje on ispunjava i na taj način osjeća veću obvezu za ispunjenje kompletnog treninga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija