Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 958318

Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije


Klemeš, Nikola
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 958318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije
(Application of gamification in mobile app design)

Autori
Klemeš, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2018

Stranica
60

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
gamifikacija ; dizajn mobilnih aplikacija ; korisničko iskustvo
(gamification ; mobile app design ; User experience)

Sažetak
Gamifikacija je termin kojim označavamo uvođenje elemenata računalne igre u koncept koji nije zamišljen kao igra, a u ovom kontekstu odnosi se na mobilnu aplikaciju. Gamifikacijom se ostvaruje još veća interaktivnost između same aplikacije i korisnika. Korisnici u današnjem vremenu imaju sve veća očekivanja od mobilnih aplikacija, te više nije dovoljno izraditi aplikaciju koja ima samo osnovnu funkcionalnost. Stoga se u njih sve češće uvode elementi igre, kako bi potaknule korisnika na učestalo korištenje, ali kako bi se i istaknule među konkurentnim aplikacijama. Gamifikacija se provodi u okviru dizajna korisničkog iskustva, zajedno sa ostalim metodama, kojima se osigurava optimiziranost aplikacije prema potrebama korisnika: analizom konkurencije, analizom ciljane publike, kreiranjem žičanih modela aplikacije i prototipa, konačnim dizajnom aplikacije i stalnim testiranjem radi njezinog unapređenja nakon izlaska na tržište. U teorijskom dijelu diplomskog rada objašnjeni su termini gamifikacije i dizajna korisničkog iskustva i obuhvaćeni koraci njihove pravilne primjene u procesu izrade mobilnih aplikacija. U eksperimentalnom dijelu rada primjenjuje se teorijski dio u izradi aplikacije, on obuhvaća istraživanje korisničkog iskustva, integriranjem gamifikacije i dizajna sučelja u fiktivnu mobilnu aplikaciju namijenjenu rekreativnim sportašima, konkretno planinarima. Aplikacija korisniku gamifikacijom zadaje određene zadatke koje on ispunjava i na taj način osjeća veću obvezu za ispunjenje kompletnog treninga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klemeš, Nikola
Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Klemeš, N. (2018) 'Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kleme\v{s}, Nikola}, year = {2018}, pages = {60}, keywords = {gamifikacija, dizajn mobilnih aplikacija, korisni\v{c}ko iskustvo}, title = {Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije}, keyword = {gamifikacija, dizajn mobilnih aplikacija, korisni\v{c}ko iskustvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kleme\v{s}, Nikola}, year = {2018}, pages = {60}, keywords = {gamification, mobile app design, User experience}, title = {Application of gamification in mobile app design}, keyword = {gamification, mobile app design, User experience}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font