Pregled bibliografske jedinice broj: 958275
The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery
The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery // Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research
Zadar, Hrvatska, 2018. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 958275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery
Autori
Dulibić, Ljerka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.08.2018. - 31.08.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Strossmayer Gallery of Old Masters, provenance research
Sažetak
Predstavljeni su ratni i poslijeratni transferi slike Polaganje u grob koja se danas čuva u Strossmayerovoj galeriji starih majstora HAZU.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
Napomena
Research for this paper has been carried out in the framework of the HERA project 15.080 TransCultAA (www.transcultaa.eu). This project has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 649307.
POVEZANOST RADA
Projekti:
HERA projekt 15.080 TransCultAA
Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Profili:
Ljerka Dulibić
(autor)