Pregled bibliografske jedinice broj: 958170
Izrada i primjena 3D odela u Cinema 4D-u i Unity-u
Izrada i primjena 3D odela u Cinema 4D-u i Unity-u, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 958170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada i primjena 3D odela u Cinema 4D-u i Unity-u
(Creating and applying 3D models in Cinema 4D and Unity)
Autori
Murseli, Ella
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
36
Mentor
Mandić, Lidija
Neposredni voditelj
Agić, Ana
Ključne riječi
3D model, 3D tehnologije, Cinema 4D, Unity Engine
(3D model, 3D technologies, Cinema 4D, Unity Engine)
Sažetak
U ovom završnom radu nalazi se prikaz izrade 3D modela te njegova primjena u napravljenoj verziji jednostavne video igre. Cilj je prikazati funkcionalnost i potencijal ovog područja grafičke industrije koja se primjenjuje u računalnim igrama, product designu, arhitekturi, automobilskoj industriji, marketingu i oglašavanju, filmovima pa sve do znanosti i medicine. 3D modeli izrađeni su u Cinema 4D softveru, a kasnija primjena istog modela u Unity Engine-u. O svakom korištenom programu prikazane su opće informacije i njihova povijest. Izrada 3D modela obuhvaćat će modeliranje, dodavanje materijala, rigging i animaciju, a kasnija primjena stvaranje okruženja i dodavanje funkcionalnih komponenta 3D modelu i game objektima u svrhu stvaranja jednostavnog gameplay-a. Također su objašnjeni osnovni pojmovi korištenih softvera (Cinema 4D i Unity Engine-a) zbog jasnijeg razumijevanja procesa izrade odnosno finalnog rezultata rada u njima. Osim prikaza izrade 3D modela i njegove primjene glavni cilj ovog projekta je savladavanje osnova oba programa te učenje kako raditi u njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb