Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 958100

Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i pratećim uslugama u hrvatskim zračnim lukama


Sremac, Marta
Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i pratećim uslugama u hrvatskim zračnim lukama, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 958100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i pratećim uslugama u hrvatskim zračnim lukama
(Analysis of customer satisfaction with transport and supporting services in Croatian airports)

Autori
Sremac, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2018

Stranica
66

Mentor
Naletina, Dora

Ključne riječi
Republika Hrvatska, zračni prijevoz, zračne luke, zadovoljstvo korisnika
(Republic of Croatia, air transport, airport, customer satisfaction)

Sažetak
Zračni promet predstavlja izuzetno važnu granu prometa budući da omogućuje najbrži način svladavanja prostornih udaljenosti između država te pridonosi razvoju gospodarstva, trgovine i turizma. Iz godine u godinu broj dalekih putovanja se povećava, ljudi su počeli sve više putovati te se samim time povećava značaj zračnog prometa. Republika Hrvatsku mora iskoristiti geografski položaj koji pridonosi razvoju zračnog prometa budući da se nalazi na križanju puteva zapadne i istočne Europe. Za razvoj zračnog prometa veliko značenje imaju same zračne luke te je iznimno bitno da su one kvalitetne odnosno da su korisnici usluga zračnih luka zadovoljni. Cilj ovog rada je analizirati zadovoljstvo korisnika hrvatskim zračnim lukama te uspješnost istih gledano s aspekta povećanja broja putnika. Rezultati provedenog primarnog istraživanja, u kojem je kao instrument korišten anketni upitnik, pokazuju kako je korisnicima kod odlučivanja o kupovini karte najbitnija cijena i sigurnost. Korisnici nisu u potpunosti zadovoljni omjerom cijene i kvalitete te su nezadovoljni cijenama parkinga u zračnim lukama te u ugostiteljskim objektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dora Naletina (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Sremac, Marta
Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i pratećim uslugama u hrvatskim zračnim lukama, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Sremac, M. (2018) 'Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i pratećim uslugama u hrvatskim zračnim lukama', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sremac, Marta}, year = {2018}, pages = {66}, keywords = {Republika Hrvatska, zra\v{c}ni prijevoz, zra\v{c}ne luke, zadovoljstvo korisnika}, title = {Analiza zadovoljstva korisnika transportnim i prate\'{c}im uslugama u hrvatskim zra\v{c}nim lukama}, keyword = {Republika Hrvatska, zra\v{c}ni prijevoz, zra\v{c}ne luke, zadovoljstvo korisnika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sremac, Marta}, year = {2018}, pages = {66}, keywords = {Republic of Croatia, air transport, airport, customer satisfaction}, title = {Analysis of customer satisfaction with transport and supporting services in Croatian airports}, keyword = {Republic of Croatia, air transport, airport, customer satisfaction}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font