Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 957825

Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g.


Smolčić Jurdana, Dora; Ivandić, Neven; Blažević, Branko; Telišmen Košuta, Neda; Peršić, Milena at all;
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g., 2016. (ekspertiza).


CROSBI ID: 957825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g.
(Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination, with the Strategic and Operational Marketing Plan 2016--2020 ; Report I - Situational Analysis ; Report II - Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination ; Report III - Strategic Marketing Plan by 2020 ; Report IV - Operational marketing plan by 2020)

Autori
Smolčić Jurdana, Dora ; Ivandić, Neven ; Blažević, Branko ; Telišmen Košuta, Neda ; Peršić, Milena at all ;

Izvornik
Primorsko-goranska županija, Turistička destinacija Kvarner

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza

Godina
2016

Ključne riječi
Primorsko-goranska županija ; Turisitčka destinacija Kvarner ; situacijska analiza ; SWOT analiza ; Strateški plan razvoja turizma ; Strateški marketing plan turizma ; Oparativni marketing plan turizma
(Primorsko-Goranska County ; Kvarner Tourism Destination ; Situational Analysis ; SWOT analysis ; Strategic Plan of Tourism Development ; Strategic Marketing Plan of Tourism Development ; Operational Marketing Plan of Tourism Development)

Sažetak
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera 2016-2020 uspostavlja dugoročni strateški razvojni okvir turizma prepoznajući potrebu unapređenja i proširenja dubine, širine i kvalitete turističke ponude Kvarnera, ali i inovacije portfelja turističkih doživljaja usklađenih s trendovima tržišne segmentacije te podizanja efikasnosti destinacijskog menadžmenta i upravljanja. Time se odgovara na projektnim zadatkom postavljeni cilj dokumenta koji naglašava potrebu uspostave dugoročnog strateškog razvojnog i marketinškog okvira konkretiziranog kroz akcijski plan razvojnih aktivnosti kako bi se utjecalo na: Visok stupanj sezonalnosti odnosno koncentraciju turističkog prometa u ljetnim mjesecima ; Neprepoznatljivost regije Kvarner: Turističku nerazvijenost Gorskog kotara, Manjak prijedloga vrijednosti za turiste s potencijalom visoke dnevne potrošnje i Nedovoljnu dostupnost destinacije. "Kvarner" se u ovom strateškom dokumentu koristi kao u turizmu korištena skraćena verzija za teritorij Primorsko-goranske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Istraživanje sufinancirano sredstvima Ministarstva turizma, a provedeno od strane nastavnika i suradnika Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilišta u Rijeci te Instituta za turizam Zagreb.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.kvarner.hr www.kvarner.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Smolčić Jurdana, Dora; Ivandić, Neven; Blažević, Branko; Telišmen Košuta, Neda; Peršić, Milena at all;
Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g., 2016. (ekspertiza).
Smolčić Jurdana, D., Ivandić, N., Blažević, B., Telišmen Košuta, N., Peršić, M. & (2016) Strateški plan razvoja turizma Kvarnera sa Strateškim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvještaj I - Situacijska analiza ; Izvještaj II - Strateški plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvještaj III -Strateški marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvještaj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g.. Primorsko-goranska županija, Turistička destinacija Kvarner. Ekspertiza.
@unknown{unknown, author = {Smol\v{c}i\'{c} Jurdana, Dora and Ivandi\'{c}, Neven and Bla\v{z}evi\'{c}, Branko and Teli\v{s}men Ko\v{s}uta, Neda and Per\v{s}i\'{c}, Milena at all}, year = {2016}, keywords = {Primorsko-goranska \v{z}upanija, Turisit\v{c}ka destinacija Kvarner, situacijska analiza, SWOT analiza, Strate\v{s}ki plan razvoja turizma, Strate\v{s}ki marketing plan turizma, Oparativni marketing plan turizma}, title = {Strate\v{s}ki plan razvoja turizma Kvarnera sa Strate\v{s}kim i Operativnim marketing planom 2016 - 2020 ; Izvje\v{s}taj I - Situacijska analiza ; Izvje\v{s}taj II - Strate\v{s}ki plan razvoja turizma Kvarnera ; Izvje\v{s}taj III -Strate\v{s}ki marketing plan turizma Kvarnera do 2020 g. ; Izvje\v{s}taj IV - Operativni marketing plan turizma Kvarnera do 2020. g.}, keyword = {Primorsko-goranska \v{z}upanija, Turisit\v{c}ka destinacija Kvarner, situacijska analiza, SWOT analiza, Strate\v{s}ki plan razvoja turizma, Strate\v{s}ki marketing plan turizma, Oparativni marketing plan turizma} }
@unknown{unknown, author = {Smol\v{c}i\'{c} Jurdana, Dora and Ivandi\'{c}, Neven and Bla\v{z}evi\'{c}, Branko and Teli\v{s}men Ko\v{s}uta, Neda and Per\v{s}i\'{c}, Milena at all}, year = {2016}, keywords = {Primorsko-Goranska County, Kvarner Tourism Destination, Situational Analysis, SWOT analysis, Strategic Plan of Tourism Development, Strategic Marketing Plan of Tourism Development, Operational Marketing Plan of Tourism Development}, title = {Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination, with the Strategic and Operational Marketing Plan 2016--2020 ; Report I - Situational Analysis ; Report II - Strategic Plan of Tourism Development of Kvarner Tourism Destination ; Report III - Strategic Marketing Plan by 2020 ; Report IV - Operational marketing plan by 2020}, keyword = {Primorsko-Goranska County, Kvarner Tourism Destination, Situational Analysis, SWOT analysis, Strategic Plan of Tourism Development, Strategic Marketing Plan of Tourism Development, Operational Marketing Plan of Tourism Development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font