Pregled bibliografske jedinice broj: 957719
PRIMJENA INFORMACIJSK0-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U NASTAVI MATEMATIKE
PRIMJENA INFORMACIJSK0-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U NASTAVI MATEMATIKE // Oblikovanje inovativnih učnih okolij / Štemberger, Tina ; Čotar Konrad, Sonja ; Rutar, Sonja ; Žakelj, Amalija (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2018. str. 381-394
CROSBI ID: 957719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA INFORMACIJSK0-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE U NASTAVI MATEMATIKE
(Use of information-communication technology in mathematics)
Autori
Sandra Kadum-Bošnjak, Martina Matić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Oblikovanje inovativnih učnih okolij
Urednik/ci
Štemberger, Tina ; Čotar Konrad, Sonja ; Rutar, Sonja ; Žakelj, Amalija
Izdavač
Založba Univerze na Primorskem
Grad
Koper
Godina
2018
Raspon stranica
381-394
ISBN
978-961-7055-15-3
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, nastava, računalo
(information and communications technology, teaching, computer)
Sažetak
Vrijeme u kojem živimo karakterizirano je uporabom tehnologije u svim područjima ljudskog djelovanja pa tako i u odgojno-obrazovnom sustavu. Pojavom e-učenja, informacijsko komunikacijske tehnologije, Interneta i drugih aktualnih elemenata suvremene tehnologije, dobijemo mogućnost da unaprijedimo klasičnu nastavu. Ukoliko želimo uvesti svijet tehnologije u svijet znanja potrebno je krenuti postupno, korak po korak, kako bi integracija bila što uspješnija. Upravo zbog uvođenja računala u nastavu matematike provedeno je istraživanje kako bi ispitali stavove studenta i učitelja o korištenju računala u nastavi matematike. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji razumijevanje, od strane studenta i učitelja, o važnosti korištenja suvremene tehnologije u nastavi. Obje skupine sudionika istraživanja stava su da uporaba računala u nastavi matematike može pomoći učenicima u savladavanju matematičkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA