Pregled bibliografske jedinice broj: 957635
SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o.
SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 957635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SWOT analiza poduzeća IZO d.o.o.
(SWOT analysis of IZO ltd.)
Autori
Ivković, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2018
Stranica
24
Mentor
Jelenc, Lara
Ključne riječi
SWOT analiza ; TOWS matrica ; IZO d.o.o. ; turbulentno okruženje ; strategija
(SWOT analysis ; TOWS matrix ; IZO ltd. ; turbulent environment ; strategy)
Sažetak
U ovom završnom radu prvenstveno se anstoje detaljije definirati pojmovi SWOT analize i TOWS matrice. Poduzeće IZO d.o.o. je primjer na kojem je razrađena anliza i matrica. Kako bi poduzeće moglo kvalitetno djelovati, kako sada tako i u budućnosti vrlo je bitna strategija poduzeća i dugoročni planovi. Za boljitak poslovanja poduzeća neophoda je učestala provjera stanja poduzeća te točnosti njegove strategije. Gotovo sva poduzeća danas imaju problema sa stabilizacijom poslovanja s obzirom na turbulentnost i konstantne promjene na tržištu. S obzirom na te promjene vrlo teško je ustaliti poslovanje te poslovati iz godine u godinu s dobitkom. Kroz SWOT analzu zapažaju se unutarnji faktori, snage i slabosti te vanjske prilike i prijetnje s kojima u doticaj dolazi poduzeće. Postoje unutarnji elementi, na koje poduzeće samo ima izravan utjecaj i vanjski elementi, koji utječu na poduzeće, nad njima poduzeće nema direktnu moć, ali mora ih analizirati te ispravno reagirati na njih. Kako bi djelovanje poduzeća bilo efikasno i efektivno od iznimne važnosti je da faktore nad kojima ima utjecaj dovedu do maksimuma (snage) tj. minimizira ih (slabosti). Promjene koje nastaju u okolini poduzeća se doživljavaju kao potencijalne prilike koje treba iskoristiti, ali i kao prijetnje koje treba reducirati ili ukloniti. Menadžment poduzeća mora pravovremeno odgovoriti na promjene nastale u okolini te pružiti brz i efikasan odgovor na novonastalu situaciju u kojoj se poduzeće nalazi. IZO d.o.o. je poduzeće prije svega poznato po svojoj tradiciji te su njihovi proizvodi plod vlastitog stvaranja i iskustva, što potrošači i partneri prepoznaju. Zastupaju te su partneri s mnogo renomiranih svjetskih proizvođača ugostiteljske i pekarske opreme te energetske opreme. U ponudi izdvajaju širok asortiman prehrane poput kruha, peciva te torti i kolača za svaku prigodu. Temeljem provedenog istraživanja, zaključak je da IZO d.o.o. kvalitetno raspolaže resursima i kadrovima koje posjeduje te konstantno napreduje na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)