Pregled bibliografske jedinice broj: 957573
Učinkovitost škola – dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja
Učinkovitost škola – dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Knjiga sažetaka: Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2017 / Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 14-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 957573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost škola – dosadašnje spoznaje i pravci
suvremenih istraživanja
(School effectiveness – research overview and
current research directions)
Autori
Ažić Bastalić, Adriana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka: Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2017
/ Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2018, 14-15
ISBN
978-953-7975-65-4
Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON 2017)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učinkovitost škola ; istraživanja učinkovitosti škola ; čimbenici učinkovitosti ; pokazatelji učinkovitosti
(school effectiveness ; school effectiveness research ; school effectiveness factors ; school effectiveness indicators)
Sažetak
Svrha je rada dati prikaz temeljnih spoznaja o fenomenu učinkovitosti, s posebnim naglaskom na učinkovitost škola (eng. school effectiveness). U radu će se dati prikaz različitih definicija učinkovitih škola nekih od značajnijih autora u ovom području. Također će se prikazati pristupi i rezultati nekih važnijih istraživanja kroz povijesni pregled na međunarodnoj i nacionalnoj razini, kao i pristupi i rezultati većih svjetskih komparativnih istraživanja.Na temelju analize relevantne literature i rezultata prikazanih empirijskih istraživanja, izdvojit će se i komentirati temeljne karakteristike učinkovitih škola krozprikaz čimbenika o kojima ovisi učinkovitost neke škole te pokazatelja na temelju kojih se može procjenjivati učinkovitost škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-1825 - Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama (IScLEAD) (Rafajac, Branko; Staničić, Stjepan; Robotić, Vjekoslav, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Adriana Ažić Bastalić
(autor)