Pregled bibliografske jedinice broj: 957449
Razlike u procjeni razvojnih poteškoća djece predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja
Razlike u procjeni razvojnih poteškoća djece predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja // Motorička znanja djece
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 241-245 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 957449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u procjeni razvojnih poteškoća djece predškolske dobi od strane roditelja i odgajatelja
(Differences in assessing the developmental difficulties of preschool children by parents and educators)
Autori
Gudelj Šimunović, Danijela ; Vukelja, Maja ; Šalaj, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Motorička znanja djece
/ - , 2018, 241-245
Skup
4. znanstveno-stručna konferencija Motorička znanja djece
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 31.08.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
peds ; predškolska dob
(peds, pre-school age)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je utvrditi postoje li značajne razlike u zabrinutosti između roditelja i odgajatelja kada se govori o istom djetetu. Uzorak ispitanika činilo je 73 djece u dobi od 5 do 7 godina, iz dva vrtića u gradu Zagrebu. U svrhu dobivanja željenih rezultata roditelji i odgajatelji ispunili su PEDS upitnik te je obrađeno ukupno 146 upitnika za 73 djece. Analizom podataka utvrđeno je da ne postoji razlika u procjeni razvojnog statusa između roditelja i odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2014-09-5428 - Motorička znanja djece predškolske dobi (MZDPD) (Šalaj, Sanja, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb