Pregled bibliografske jedinice broj: 957321
Učinkovitost škola - dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja
Učinkovitost škola - dosadašnje spoznaje i pravci suvremenih istraživanja // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 11-30 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 957321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost škola - dosadašnje spoznaje i pravci
suvremenih istraživanja
(School effectiveness – research overview and
current research directions)
Autori
Ažić Bastalić, Adriana
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 159
(2018), 1-2;
11-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učinkovitost škola ; istraživanja učinkovitosti škola ; čimbenici učinkovitosti, pokazatelji učinkovitosti.
(school effectiveness ; school effectiveness research ; school effectiveness factors)
Sažetak
Svrha je ovoga rada dati pregled temeljnih spoznaja o fenomenu učinkovitosti škola (eng. school effectiveness) u međunarodnom i nacionalnom kontekstu. Sukladno izdvojenim temeljnim pitanjima koja čine polazišta u različitim istraživanjima učinkovitosti škola, dat će se prikaz različitih pristupa u definiranju učinkovitosti škola nekih od značajnijih autora u tom području. Također će se prikazati pristupi i rezultati važnijih istraživanja učinkovitosti škola kroz kronološki pregled na međunarodnoj razini te pregled relevantnih istraživanja koja se mogu povezati s učinkovitošću škola na nacionalnoj razini. Poseban će se osvrt na hrvatski istraživački kontekst dati u obliku izdvajanja preporuka za daljnja istraživanja u području učinkovitosti škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-1825 - Istraživanje školskog vođenja iz distributivne perspektive u hrvatskim školama (IScLEAD) (Rafajac, Branko; Staničić, Stjepan; Robotić, Vjekoslav, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Adriana Ažić Bastalić
(autor)