Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 957238

Analiza njemačkog automobilskog tržišta


Petrovčić, Sašo
Analiza njemačkog automobilskog tržišta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 957238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza njemačkog automobilskog tržišta
(Analysis of the German vehicle market)

Autori
Petrovčić, Sašo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
61

Mentor
Bašić, Maja

Ključne riječi
automobil, autoindustrija, Njemačka, prometna infrastruktura, sigurnost u prometu, dobavljači
(car, automotive industry, Germany, traffic infrastructure, traffic safety, suppliers)

Sažetak
Autoindustrija je skup poduzeća i organizacija uključene u dizajniranje, razvoj te proizvodnju automobila, njihovu marketinšku aktivnost te prodaju. Smatra se najvažnijim proizvodnim sektorom mjereći po prihodima, a Njemačka je kolijevka te industrije. Otvarajući tvornice diljem svijeta njemački autoproizvođači zapošljavaju milijune ljudi te generiraju velike prihode. Trendovi u autoindustriji se mijenjaju svakih nekoliko godina, baš kao i tehnologija, a njemački proizvođači su u tome predvodnici. Autoindustrija je osjetljiva na ekonomske promjene, obzirom da direktno ovisi o kupovnoj moći potencijalnih kupaca. Ekonomske krize utjecale su na autoindustriju pozitivno tako da su poticale nagle promjene kako bi se održala proizvodnja, a svaki puta donijele su poboljšanja te nove trendove. Uz autoindustriju povezuju se brojna indirektna ulaganja, poput onih u autoceste i gradske ceste, odnosno u cjelokupnu prometnu infrastrukturu. Kako bi se zadovoljila potreba pojedinca za posjedovanjem automobila te njegovom upotrebom, ulaže se veliki kapital u razmjenu znanja poput onog za prometnu sigurnost, ali i u propise i zakone. Veliku ulogu u autoindustriji imaju dobavljači koji diktiraju svojom proizvodnjom tempo kretanja inovacija u proizvodnji automobila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Bašić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrovčić, Sašo
Analiza njemačkog automobilskog tržišta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Petrovčić, S. (2018) 'Analiza njemačkog automobilskog tržišta', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrov\v{c}i\'{c}, Sa\v{s}o}, year = {2018}, pages = {61}, keywords = {automobil, autoindustrija, Njema\v{c}ka, prometna infrastruktura, sigurnost u prometu, dobavlja\v{c}i}, title = {Analiza njema\v{c}kog automobilskog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {automobil, autoindustrija, Njema\v{c}ka, prometna infrastruktura, sigurnost u prometu, dobavlja\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petrov\v{c}i\'{c}, Sa\v{s}o}, year = {2018}, pages = {61}, keywords = {car, automotive industry, Germany, traffic infrastructure, traffic safety, suppliers}, title = {Analysis of the German vehicle market}, keyword = {car, automotive industry, Germany, traffic infrastructure, traffic safety, suppliers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font