Pregled bibliografske jedinice broj: 957238
Analiza njemačkog automobilskog tržišta
Analiza njemačkog automobilskog tržišta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 957238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza njemačkog automobilskog tržišta
(Analysis of the German vehicle market)
Autori
Petrovčić, Sašo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
61
Mentor
Bašić, Maja
Ključne riječi
automobil, autoindustrija, Njemačka, prometna infrastruktura, sigurnost u prometu, dobavljači
(car, automotive industry, Germany, traffic infrastructure, traffic safety, suppliers)
Sažetak
Autoindustrija je skup poduzeća i organizacija uključene u dizajniranje, razvoj te proizvodnju automobila, njihovu marketinšku aktivnost te prodaju. Smatra se najvažnijim proizvodnim sektorom mjereći po prihodima, a Njemačka je kolijevka te industrije. Otvarajući tvornice diljem svijeta njemački autoproizvođači zapošljavaju milijune ljudi te generiraju velike prihode. Trendovi u autoindustriji se mijenjaju svakih nekoliko godina, baš kao i tehnologija, a njemački proizvođači su u tome predvodnici. Autoindustrija je osjetljiva na ekonomske promjene, obzirom da direktno ovisi o kupovnoj moći potencijalnih kupaca. Ekonomske krize utjecale su na autoindustriju pozitivno tako da su poticale nagle promjene kako bi se održala proizvodnja, a svaki puta donijele su poboljšanja te nove trendove. Uz autoindustriju povezuju se brojna indirektna ulaganja, poput onih u autoceste i gradske ceste, odnosno u cjelokupnu prometnu infrastrukturu. Kako bi se zadovoljila potreba pojedinca za posjedovanjem automobila te njegovom upotrebom, ulaže se veliki kapital u razmjenu znanja poput onog za prometnu sigurnost, ali i u propise i zakone. Veliku ulogu u autoindustriji imaju dobavljači koji diktiraju svojom proizvodnjom tempo kretanja inovacija u proizvodnji automobila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija