Pregled bibliografske jedinice broj: 957227
Konkurentnost turističke ponude u Istarskoj županiji
Konkurentnost turističke ponude u Istarskoj županiji, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 957227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkurentnost turističke ponude u Istarskoj županiji
(Competitiveness of tourist offering in the Istria County)
Autori
Jehnić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.09
Godina
2018
Stranica
86
Mentor
Rupčić, Nataša
Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša
Ključne riječi
Turistički sektor, turistički proizvodi, smještajni kapaciteti, perspektiva razvoja turizma, Istarska županija
(Tourism sector, tourism products, accommodation capacities, tourism development perspective, Istria county)
Sažetak
Turistička destinacija predstavlja razlog putovanja - nema turizma bez destinacije. U skladu sa suvremenim globalnim trendovima, Istarska županija razvija svoje turističke proizvode izvan okvira ponude temeljene na „suncu i moru“ sa svrhom privlačenja raznovrsnih segmenata gostiju te produljenja turističke sezone. Kako gosti postaju sve zahtjevniji, naglasak turističke ponude Županija usmjeruje prema svojoj regionalnoj autentičnosti te stvaranju doživljaja za gosta uključujući kulturu, događaje i gastronomiju. Razvijaju se novi oblici turizma, što dovodi do diferencijacije ponude i stvaranja novih vrijednosti za gosta. Međutim - nema destinacije bez proizvoda. Za održivi razvoj turizma na nekom području, osim destinacije, potrebna je i odgovarajuća turistička infrastruktura. Shodno tome, vodeća turistička poduzeća Istarske županije, kao i ostali subjekti koji se bave turističkom djelatnošću na tom području, nastoje prilagoditi svoju ponudu smještajnih kapaciteta postojećoj potražnji uvažavajući pritom želje i potrebe gostiju. Povećava se ponuda smještajnih kapaciteta, dok se postojeće kapacitete renovira i modernizira. Turistička se poduzeća usmjeravaju prema individualnom pristupu svakom gostu te se fokus razvoja turizma stavlja na kvalitetu, umjesto kvantitete. Val investicija dovodi do nove kategorizacije postojećih objekta, odnosno većeg broja objekta s četiri i pet zvjezdica, što donosi i više standarde usluga koje privlače zahtjevnije goste, usmjeravajući pritom razvoj turističkog gospodarstva Istarske županije prema visokokvalitetnom turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija