Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 957104

Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije


Čičak, Valentina
Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 957104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije
(Adaptation of assistive technology assessment model)

Autori
Čičak, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
52

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
asistivna tehnologija ; motorički poremećaji ; model procjene ; WATI ; implementacija AT
(assistive technology ; physical imapirments ; assessment model ; WATI ; AT implementation)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je dobiti uvid u potrebe djeteta s motoričkim teškoćama kako bi se doprinijelo implementaciji odgovarajuće asistivne tehnologije te dobiti uvid u sposobnosti djeteta koje mogu pozitivno utjecati na primjenu adekvatnog asisitivnog rješenja. Na temelju utvrđenih potreba i sposobnosti djeteta s motoričkim teškoćama bit će predložen onaj oblik asistivne tehnologije koji će najbolje odgovarati djetetovim potrebama. Za potrebe ovog istraživanja koncipiran je instrument procjene na temelju postojećih modela procjene. Kreirano je ukupno 12 lista procjene koje služe za prikupljanje informacija o učeniku po uzoru na WATI model procjene, a one obuhvaćaju slijedeća područja: sjedenje, pozicioniranje i mobilnost ; komunikacija ; pristup računalima i uređajima ; motorički aspekt pisanja ; kompozicija pisanih materijala ; čitanje ; matematika ; organizacija ; slobodno vrijeme ; vid i sluh i generalno. Na kraju svakog od navedenih područja navest će se sposobnosti koje dijete ima i potrebe/teškoće s kojima se dijete susreće, a koje bi mogle utjecati na uvođenje i korištenje asistivne tehnologije. S obzirom na cilj i postavljena istraživačka pitanja, u ovom je istraživanju korištena metoda opservacije za prikupljanje podataka. U istraživanju je sudjelovalo 4 djece u dobi od 6 do 9 godina. Kriteriji za odabir sudionika bili su: da bude dijete s motoričkim teškoćama kao posljedicom oštećenja središnjeg živčanog sustava, koje polazi školu ili je školski pripravnik, neovisno o spolu i pokazuje poteškoće govora i jezika uz generalno kašnjenje na ostalim razvojnim područjima. Temeljem ovih podataka donijet će se preporuka o odgovarajućoj asistivnoj tehnologiji koja će najbolje odgovarati potrebama i sposobnostima djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čičak, Valentina
Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Čičak, V. (2018) 'Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}i\v{c}ak, Valentina}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {asistivna tehnologija, motori\v{c}ki poreme\'{c}aji, model procjene, WATI, implementacija AT}, title = {Koncipiranje instrumenta procjene za odabir asistivne tehnologije}, keyword = {asistivna tehnologija, motori\v{c}ki poreme\'{c}aji, model procjene, WATI, implementacija AT}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}i\v{c}ak, Valentina}, year = {2018}, pages = {52}, keywords = {assistive technology, physical imapirments, assessment model, WATI, AT implementation}, title = {Adaptation of assistive technology assessment model}, keyword = {assistive technology, physical imapirments, assessment model, WATI, AT implementation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font