Pregled bibliografske jedinice broj: 956985
Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći
Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 956985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći
(Opinions of primary education teachers on homework)
Autori
Ložnjak, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
domaća zadaća, učitelji primarnog obrazovanja, učenici
(homework, primary education teachers, students)
Sažetak
U ovom diplomskom radu ukratko su prikazane prednosti i nedostaci pisanja i zadavanja domaće zadaće. Domaća zadaća se smatra djelom nastavnog procesa bez kojeg bi on bio nepotpun. Jedan dio učitelja i teoretičara smatra da domaća zadaća razvija odgovornost kod učenika, učenici brže usvajaju nastavni sadržaj te se njezinim rješavanjem navikavaju na samostalan rad. Dio stručnjaka koji nisu pristaše zadavanja domaće zadaće, navode da su učenici dovoljno opterećeni tijekom nastave te da im domaća zadaća stvara nepotrebni pritisak i opterećenje. Također, smatraju da je uloga roditelja u njezinom rješavanju prevelika, te da ne pridonosi boljem usvajanju nastavnog sadržaja. Većina učitelja svakodnevno zadaje neku domaću zadaću. To dovodi do toga da oni s razlogom zadaju domaću zadaću, prate njezino rješavanje i utjecaj na konačni uspjeh učenika. U ovom diplomskom radu prikazani su stavovi učitelja primarnog obrazovanja o domaćoj zadaći, odnosno zašto oni zadaju domaću zadaću, koliki je opseg i uspjeh njezinog rješavanja. Rad prikazuje sve te stavove s obzirom na spol učitelja, radni staž i mjesto rada. Sukladno tome, prikazani su rezultati iz kojih se jasno vidi da ne postoje razlike u zadavanju domaće zadaće, učenici redovito pišu domaću te da domaća zadaća treba ostati dio nastavnog procesa
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)