Pregled bibliografske jedinice broj: 95692
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti // Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 95692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti
(Opinion of Secondary School Learners about the French Teaching and their Wishes for the Changes in Future)
Autori
Vrhovac, Yvonne
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća
/ Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002
Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
upitnik; nastava francuskog jezika; pozitivan/negativan stav; moguće promjene
(questionnaire; teaching of French; positive/negative attitude; possible changes)
Sažetak
U članku su izloženi rezultati istraživanja upitnikom o nastavi francuskog jezika koji pokazuju stav učenika o trenutačnoj situaciji u nastavi a odnose se na gramatiku, komunikacijske aktivnosti, audio-vizualna pomagala itd. Raspravlja se i o mogućim promjenama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA