Pregled bibliografske jedinice broj: 95682
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 21-42
CROSBI ID: 95682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?
(How French classroom discourse was organised to attain the appearance of natural discourse?)
Autori
Vrhovac, Yvonne
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III
Urednik/ci
Vrhovac, Yvonne
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
21-42
ISBN
953-175-145-5
Ključne riječi
interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l'apprenant
(classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement)
Sažetak
U članku je riječ o interakciji između nastavnika i četrnaestogodišnjih učenika francuskog jezika tijekom razgovora o priči koju su učenici samostalno pročitali kod kuće.
Izvorni jezik
Fra
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA