Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 95682

Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?


Vrhovac, Yvonne
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 21-42


CROSBI ID: 95682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?
(How French classroom discourse was organised to attain the appearance of natural discourse?)

Autori
Vrhovac, Yvonne

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III

Urednik/ci
Vrhovac, Yvonne

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica
21-42

ISBN
953-175-145-5

Ključne riječi
interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l'apprenant
(classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement)

Sažetak
U članku je riječ o interakciji između nastavnika i četrnaestogodišnjih učenika francuskog jezika tijekom razgovora o priči koju su učenici samostalno pročitali kod kuće.

Izvorni jezik
Fra

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Yvonne Vrhovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrhovac, Yvonne
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 21-42
Vrhovac, Y. (2001) Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?. U: Vrhovac, Y. (ur.) Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 21-42.
@inbook{inbook, author = {Vrhovac, Yvonne}, editor = {Vrhovac, Y.}, year = {2001}, pages = {21-42}, keywords = {interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l and \#39, apprenant}, isbn = {953-175-145-5}, title = {Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir and \#38;agrave; un discours d and \#38;\#8217;apparence naturelle?}, keyword = {interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l and \#39, apprenant}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vrhovac, Yvonne}, editor = {Vrhovac, Y.}, year = {2001}, pages = {21-42}, keywords = {classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement}, isbn = {953-175-145-5}, title = {How French classroom discourse was organised to attain the appearance of natural discourse?}, keyword = {classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font