Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 956693

Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine


Marin Matić
Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 956693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine
(Different advertising techniques used for enhancing visits to internet shops)

Autori
Marin Matić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
51

Mentor
Lara Jelenc

Ključne riječi
internet trgovina, tehnike oglašavanja, segmentacija tržišta, ciljana skupina potrošača, vizija.
(internet shop, advertising techniques, market segmentation, target group, vision)

Sažetak
Internet trgovina bez obzira šta prodavala, sve je popularniji načini trgovanja ponajprije zato što ljudi danas žive vrlo užurbani način života, prisutno je puno svakodnevnog stresa, sve više se vremena provodi u poslovnom okruženju, a sve je manje privatnog, slobodnog vremena, dok je kupnja neizostavan dio svakodnevnog života. Sve više ljudi kupnju obavlja putem interneta, a kupuje se sve, od hrane, odjeće, obuće do tehnologije i slično. Također, nikada nije bilo jednostavnije otvoriti internet trgovinu i pokrenuti karijeru na internetu, no pravi je izazov današnjice kako privući posjetitelje te ih pretvoriti u kupce, posebice kupce koji će kupnju i ponoviti ili određenu trgovinu preporučiti obitelji, kolegama, prijateljima... Za razvoj i opstanak na tržištu izuzetno je bitno oglašavanje, a ono mora biti jasno, precizno, ciljano, kratko i zanimljivo kako bi privuklo pozornost potencijalnih potrošača, ali i kreativno kako bi bila jasna razlika u odnosu na druge trgovine istoga tipa. Za opstanak i razvoj internet trgovine nužno je jasno odrediti tko je ciljana skupina potrošača te razviti dobar i kvalitetan promotivni plan, odnosno tehnike oglašavanja. U današnjem brzorastućem digitalnom svijetu tehnike oglašavanja se svakodnevno mijenjaju te je zbog toga teško zadržati korak. Tehnike oglašavanja moraju pratiti želje i potrebe ciljane skupine potrošača te imati jasnu viziju poslovanja kako bi se potencijali potrošači odlučili baš za suradnju sa konkretnom internet trgovinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marin Matić
Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Marin Matić (2018) 'Tehnike oglašavanja u svrhu povećanja posjećenosti internet trgovine', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {internet trgovina, tehnike ogla\v{s}avanja, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, ciljana skupina potro\v{s}a\v{c}a, vizija.}, title = {Tehnike ogla\v{s}avanja u svrhu pove\'{c}anja posje\'{c}enosti internet trgovine}, keyword = {internet trgovina, tehnike ogla\v{s}avanja, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, ciljana skupina potro\v{s}a\v{c}a, vizija.}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {internet shop, advertising techniques, market segmentation, target group, vision}, title = {Different advertising techniques used for enhancing visits to internet shops}, keyword = {internet shop, advertising techniques, market segmentation, target group, vision}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font