Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 956680

Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga


Tomić, Mirela
Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 956680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga
(Internet marketing effect on sale of hotel products and services)

Autori
Tomić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
81

Mentor
Jelenc, Lara

Ključne riječi
marketing ; internet ; internet marketing ; hotelijerstvo ; prodaja ; utjecaj
(focus groups ; volunteer fire department Njivice ; uninformed ; opinion ; youth)

Sažetak
Marketing u hotelijerstvu definiran je, istražen i opisan u brojnoj literaturi. No, internet marketing u hotelijerstvu je rekli bismo, noviji i najzastupljeniji oblik marketinga kojeg koriste brojni hotelijeri pa čak i manji obiteljski objekti koji pružaju usluge smještaja, međutim za taj oblik marketinga još uvijek ne postoji brojna literatura niti definicije i pravila po kojima se treba oglašavati. Internet marketing pruža slobodu svima koji se njime koriste, nema posebnih uputa, strategija i zakonitosti. Najveća zakonitost i činjenica je ta da je internet nepresušan izvor informacija i najbrži i najjednostaviji put do željenih kupaca, odnosno gostiju. Ovaj diplomski rad će u svom drugom poglavlju analizirati i definirati upravo internet marketing s naglaskom na internet marketing u hotelijerstvu. Navesti će se marketinške aktivnosti u hotelu, objasniti marketinški plan, oglašavanje, promocija, publicitet te odnosi s javnošću. Ukazati će se na marketinške probleme te definirati poslovi odjela prodaje i marketinga u hotelu. Pobliže će se pojasniti uloga direktora odjela prodaje i marketinga, a detaljnije će se opisati internet marketing ; navesti će se strategije i prednosti internet marketinga. Također će detaljnije biti obrađen internet marketing u hotelijerstvu te će se objasniti ponašanje potrošača na internetu. Na kraju drugog poglavlja dati će se uvid u tehološke trendove u hotelijerstvu za 2018. godinu. Treće poglavlje diplomskog rada donosi analizu internet marketinga hotela Radisson Blu Resort Split. Na početku poglavlja će se predstaviti navedeni hotel i njihov internet marketing, zatim će se prikazati njihov rad na svim društvenim mrežama na kojima su marketinški aktivni. U četvrtom poglavlju je prikazano istraživanje o utjecaju internet marketinga na prodaju hotelskim proizvoda i usluga u hotelu Radisson Blu Resort Split koje je izvršeno na temelju strukturiranog intervjua sa zaposlenicima odjela prodaje i marketinga istoimenog hotela. Istraživanjem je dokazano da je utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga velik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Mirela
Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Tomić, M. (2018) 'Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomi\'{c}, Mirela}, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {marketing, internet, internet marketing, hotelijerstvo, prodaja, utjecaj}, title = {Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga}, keyword = {marketing, internet, internet marketing, hotelijerstvo, prodaja, utjecaj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tomi\'{c}, Mirela}, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {focus groups, volunteer fire department Njivice, uninformed, opinion, youth}, title = {Internet marketing effect on sale of hotel products and services}, keyword = {focus groups, volunteer fire department Njivice, uninformed, opinion, youth}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font