Pregled bibliografske jedinice broj: 956487
Engleski jezik na visokoškolskim ustanovama u odnosu na stvarni svijet - što poučavamo?
Engleski jezik na visokoškolskim ustanovama u odnosu na stvarni svijet - što poučavamo? // Educa, časopis za obrazovanje, nauku i kulturu, XI (2018), 11; 337-340 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 956487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Engleski jezik na visokoškolskim ustanovama u odnosu na stvarni svijet - što poučavamo?
(University English vs. the real world – what are we teaching?)
Autori
Mesmar Žegarac, Lana ; Grabar, Ivana
Izvornik
Educa, časopis za obrazovanje, nauku i kulturu (2303-7342) XI
(2018), 11;
337-340
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
tercijarno obrazovanje, svrha, analiza potreba, silabus engleskog jezika, stvarne potrebe
(tertiary education, purpose, needs analysis, English syllabus, business needs)
Sažetak
Učenje stranog jezika, posebice engleskog, postavljeno je kao jedan od najpoželjnijih ciljeva i vještina traženih na lokalnom i međunarodnom tržištu rada. U Hrvatskoj učenje jezika počinje vrlo rano, te se često nastavlja sve do visokoškolske razine. Postavlja se pitanje vrste jezika koji pojedinac u stvarnosti treba za napredovanje u karijeri ili uspjeh u poslovnom svijetu – radi li se o jeziku za posebne potrebe, općem, poslovnom ili akademskom jeziku? To pitanje povlači nedoumicu o tome nudi li tercijarna razina učenje jezika koji se smatra potrebnim prema nekim općenitim kriterijima ili je taj jezik prilagođen stvarnoj situaciji u poslovnom svijetu u koji studenti kreću nakon završetka studija? Odgovore smo pokušali pronaći provođenjem ankete među studentima i zaposlenicima u zanimanjima srodnima onima za koje studente priprema studijski program. Anketa je otkrila razlike u pogledu vrste jezika koji studenti smatraju da trebaju i onog koji će zaista trebati prema mišljenju onih koji u tom polju raspolažu nekim iskustvom. U skladu s dobivenim saznanjima potrebno je razmotriti silabus prema kojem se studentima oblikuju seminari, vježbe i predavanja iz engleskog jezika: predajemo li jezik imajući na umu stvarne potrebe ili samo kako bismo zadovoljili formu?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je izložen na Prvoj međunarodnoj konferenciji o obrazovanju MICE 2017.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- INDEX COPERNICUS i uvršten u listu indeksiranih časopisa EBSCO Publishing
- COBBIS
- Google Scholar