Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 95597

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja


Kiš-Glavaš, Lelia; Wagner Jakab, Ana
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 95597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Attitudes of Teachers Towards Teaching as Determinants of Changing Attitudes Towards the Integration of Students with learning disabilities)

Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Wagner Jakab, Ana

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37 (2001), 2; 191-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učitelji ; stavovi ; integracija ; usporeni kognitivni razvoj
(teachers ; attitudes ; integration ; delayed cognitive development)

Sažetak
Pozitivni stavovi učitelja prema poučavanju jedna su od značajnih determinanti njihovih pozitivnih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole(Kiš-Glavaš, 2000). Smatra se da bi ovi stavovi mogli imati značajnog utjecaja i na promjenu stavova učitelja prema integraciji djece s usporenim kognitivnim razvojem, potaknutu primjenom programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama. Ova hipoteza je provjerena izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije u eksperimentalnoj (N 49) i kontrolnoj(N49) skupini ispitanika-učitelja redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba.Izračunata je i korelacija promjena eksperimentalne i kontrolne grupe ispitanika u njihovim stavovima prema integraciji i stavovima prema poučavanju. Rezultati su potvrdili postojanje spomenutih korelacija u eksperimentalnoj ali ne i u kontrolnoj skupini ispitanika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Wagner Jakab (autor)

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kiš-Glavaš, Lelia; Wagner Jakab, Ana
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kiš-Glavaš, L. & Wagner Jakab, A. (2001) Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 191-202.
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Wagner Jakab, Ana}, year = {2001}, pages = {191-202}, keywords = {u\v{c}itelji, stavovi, integracija, usporeni kognitivni razvoj}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema pou\v{c}avanju kao determinante promjene stavova prema integraciji u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {u\v{c}itelji, stavovi, integracija, usporeni kognitivni razvoj} }
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Wagner Jakab, Ana}, year = {2001}, pages = {191-202}, keywords = {teachers, attitudes, integration, delayed cognitive development}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {37}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Attitudes of Teachers Towards Teaching as Determinants of Changing Attitudes Towards the Integration of Students with learning disabilities}, keyword = {teachers, attitudes, integration, delayed cognitive development} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Special Educational Needs Abstracts
  • EMBASE
  • ECER-ERIC
  • Content Pages in Education
  • Psychinfo





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font