Pregled bibliografske jedinice broj: 95597
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 95597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
(Attitudes of Teachers Towards Teaching as Determinants of Changing Attitudes Towards the Integration of Students with learning disabilities)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Wagner Jakab, Ana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37
(2001), 2;
191-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učitelji ; stavovi ; integracija ; usporeni kognitivni razvoj
(teachers ; attitudes ; integration ; delayed cognitive development)
Sažetak
Pozitivni stavovi učitelja prema poučavanju jedna su od značajnih determinanti njihovih pozitivnih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole(Kiš-Glavaš, 2000). Smatra se da bi ovi stavovi mogli imati značajnog utjecaja i na promjenu stavova učitelja prema integraciji djece s usporenim kognitivnim razvojem, potaknutu primjenom programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama. Ova hipoteza je provjerena izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije u eksperimentalnoj (N 49) i kontrolnoj(N49) skupini ispitanika-učitelja redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba.Izračunata je i korelacija promjena eksperimentalne i kontrolne grupe ispitanika u njihovim stavovima prema integraciji i stavovima prema poučavanju. Rezultati su potvrdili postojanje spomenutih korelacija u eksperimentalnoj ali ne i u kontrolnoj skupini ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- Content Pages in Education
- Psychinfo