Pregled bibliografske jedinice broj: 955773
Analiza percepcije odabira između domaćih i inozemnih vina istog cjenovnog razreda
Analiza percepcije odabira između domaćih i inozemnih vina istog cjenovnog razreda // 52. HRVATSKI I 12. MEĐUNARODNI SIMPOZIJ AGRONOMA / Vila S., Antunović Z. (ur.).
Dubrovnik: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 136-139 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 955773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza percepcije odabira između domaćih i inozemnih vina istog cjenovnog razreda
(ANALYSIS OF THE PERCEPTION WHEN CHOOSING BETWEEN DOMESTIC AND FOREIGN WINES IN THE SAME PRICE RANGE)
Autori
Del Vechio, Manuel ; Samardžija, Luka ; Kuzmanović, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
52. HRVATSKI I 12. MEĐUNARODNI SIMPOZIJ AGRONOMA
/ Vila S., Antunović Z. - Dubrovnik : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017, 136-139
Skup
52. HRVATSKI I 12. MEĐUNARODNI SIMPOZIJ AGRONOMA
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 12.02.2017. - 17.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
vino ; domaća proizvodnja ; inozemna proizvodnja ; odabir ; kupnja
(wine ; domestic production ; foreign production ; selection ; purchase)
Sažetak
Koliko ponudu vina ograničimo na jedan cjenovni razred, postavimo situaciju u kojoj je ispitanik prethodno odlučio kupiti vino u svrhu darivanja te je postavljena osnova kako su financijska sred- stava za kupnju osigurana. Unutar tako zadane situacije cilj ovog istraživanja je analiza preference kupaca prilikom odabira vina sukladno zemlji proizvođača. Istraživanje je pokazalo kako ispitanici aktivnije proučavaju ponudu vina, izučavaju etiketu na poleđini te nisu u potpunosti uvjetovani ranijim preferencama. Pokazalo se kako kupci primarnu važnost pridodaju kvaliteti proizvoda te ukoliko se prema tom parametru izjednače inozemni i domaći proizvodi postoji naglašena motiva- cija ka proizvodima proizvedenima u domaćoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi