Pregled bibliografske jedinice broj: 955734
Koliko medijima vjeruju studenti i studentice?
Koliko medijima vjeruju studenti i studentice? // Filozofija medija 2018 / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018. str. 63-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 955734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko medijima vjeruju studenti i studentice?
(How Much Confidence Do College Students have in the Media?)
Autori
Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Filozofija medija 2018
/ Alić, Sead ; Milković, Marin - : Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018, 63-63
Skup
Međunarodni interdisciplinarni simpozij Filozofija medija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2018. - 21.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji, povjerenje u medije, navike korištenja medija, studenti, zagrebačko Sveučilište
(media, trust in the media, trust in institutions, habits of using the media, the student population, University of Zagreb)
Sažetak
S obzirom na to da je studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, usredotočen, među ostalim, na proučavanje i razumijevanje medija te masovne komunikacije u širem smislu, kroz dugogodišnji rad sa studentima i studenticama stekle smo dojmove i iskustva kako, osim što kvaliteta medijskih sadržaja drstično opada, hrvatski mediji ne uživaju puno povjerenja niti u krugovima studentske populacije, ali ni u društvu u cijelosti, što je ujedno jedan od razloga koji nas je motivirao na provođenje ovoga , ali i sličnih istraživanja, kojima nastojimo, proučavati ulogu medija u životima djece i mladih. Polazna je pretpostavka kako je povjerenje u medije ključan faktor u uspješnom realiziranju uloge medija u demokratskom društvu, ne samo kao institucije već posljedično i u životu publike -- korisnika kroz stvaranje realiteta. U skladu s time, istražujemo koliko studenti i studentice Sveučilišta u Zagrebu uistinu vjeruju i poznaju osobitosti i uzuse hrvatskih medija. Povrh toga, ispitale smo postoji li povezanost između povjerenja u pojedini medij, učestalost konzumacije istog te kolika je razina svjesnosti o vlastitoj društvenoj odgovornsti mladih pri kreiranju vlastitih medijskih uradaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb