Pregled bibliografske jedinice broj: 955517
Psihofizikalni utjecaj boje na promidžbu hrane
Psihofizikalni utjecaj boje na promidžbu hrane, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 955517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihofizikalni utjecaj boje na promidžbu hrane
(The psychophysical effect of color on the food promotion)
Autori
Assodi, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
36
Mentor
Kulčar, Rahela
Ključne riječi
boja, hrana, promidžba, zasićenje, svjetlina
(color, food, advertising, saturation, brightness)
Sažetak
Boja je fundamentalni dio vizualne komunikacije, a samim time je važna i u promidžbi proizvoda. Ona utječe na emocije, raspoloženja i percepciju određenog proizvoda, a pogotovo hrane. Želja za konzumacijom javlja se u odnosu na vizualnu privlačnost, a boja je sastavni dio te privlačnosti. Stoga je ključno odabrati odgovarajuću boju koja će potrošača potaknuti na konzumaciju. U ovom istraživanju, pomoću reprodukcije fotografija s motivom prehrambenog proizvoda određenog tona te variranjem drugih faktora boje istog motiva dan je uvid u percepciju potrošača o određenoj boji, i u to koje su varijable boje manje, a koje više poželjne. Time je ispitano koliko boja hrane utječe na marketing i koliku zapravo igra ulogu u odabiru proizvoda kod kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija