Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 95546

Should we teach children grammar?


Vilke, Mirjana
Should we teach children grammar? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 13-20


CROSBI ID: 95546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Should we teach children grammar?

Autori
Vilke, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III

Urednik/ci
Vrhovac, Yvonne

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica
13-20

ISBN
953-175-145-5

Ključne riječi
children, cognitive, age group, stage of concrete operations

Sažetak
U članku se iznose osnovni principi koje bi trebalo slijediti u obradi gramatike s djecom mlađe školske dobi

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Vilke (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vilke, Mirjana
Should we teach children grammar? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 13-20
Vilke, M. (2001) Should we teach children grammar?. U: Vrhovac, Y. (ur.) Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 13-20.
@inbook{inbook, author = {Vilke, Mirjana}, editor = {Vrhovac, Y.}, year = {2001}, pages = {13-20}, keywords = {children, cognitive, age group, stage of concrete operations}, isbn = {953-175-145-5}, title = {Should we teach children grammar?}, keyword = {children, cognitive, age group, stage of concrete operations}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vilke, Mirjana}, editor = {Vrhovac, Y.}, year = {2001}, pages = {13-20}, keywords = {children, cognitive, age group, stage of concrete operations}, isbn = {953-175-145-5}, title = {Should we teach children grammar?}, keyword = {children, cognitive, age group, stage of concrete operations}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font