Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955068

Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara


Hrastić Čolig, Marijana
Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 955068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara
(The role of lifelong learning in the self-esteem of nurses)

Autori
Hrastić Čolig, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Medicinski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
16.07

Godina
2018

Stranica
44

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; medicinska sestra/tehničar ; samopoštovanje
(lifelong learning ; a nurse ; self – esteem)

Sažetak
Cilj istraživanja: Ispitati ulogu cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara, te utvrditi postoji li razlika u samopoštovanju medicinskih sestra s obzirom na stupanj formalnog obrazovanja, s obzirom na kronološku dob, spol, prebivalište i duljinu radnog staža. Nacrt studije: presječna studija. Ispitanici i metode: U istraživanju su sudjelovale medicinske sestre i tehničari, njih 120, koji rade na odjelima u Općoj bolnici „dr. Tomislav Bardek „ u Koprivnici. Istraživanje je provedeno u razdoblju od listopada do prosinca 2017.godine. U istraživanju je korišten anketni upitnik Rosenbergove skale samopoštovanja koja sadrži 10 čestica, prema Likertovoj ljestvici od 5 stupnjeva. Rezultati: Većina ispitanika živi u gradu, ima završenu srednju stručnu spremu i radi u smjenama. Muškarci pokazuju nešto veću razinu samopoštovanja, ali se ona značajno ne razlikuje od žena. Samopoštovanje raste s porastom stupnja obrazovanja, ali bez statističke značajnosti. Najvišu razinu samopoštovanja imaju ispitanici mlađi od 30 godina, a najnižu ispitanici s 50 i više godina. Višu razinu samopoštovanja pokazuju ispitanici koji žive u gradu, no i ta razlika nije značajna. S porastom duljine radnog staža uočava se pad razine samopoštovanja, no razlike nisu značajne. Zaključak: Na osnovi istraživanja možemo zaključiti da nema statistički značajne razlike u samopoštovanju medicinskih sestara s obzirom na stupanj formalnog obrazovanja, kronološku dob, spol, prebivalište i duljinu radnog staža. Samopoštovanja je nešto veće kod medicinskih tehničara i raste s porastom stupnja obrazovanja, ali bez statističke značajnosti

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrastić Čolig, Marijana
Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
Hrastić Čolig, M. (2018) 'Uloga cjeloživotnog obrazovanja u samopoštovanju medicinskih sestara', diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrasti\'{c} \v{C}olig, Marijana}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, medicinska sestra/tehni\v{c}ar, samopo\v{s}tovanje}, title = {Uloga cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja u samopo\v{s}tovanju medicinskih sestara}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, medicinska sestra/tehni\v{c}ar, samopo\v{s}tovanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrasti\'{c} \v{C}olig, Marijana}, year = {2018}, pages = {44}, keywords = {lifelong learning, a nurse, self – esteem}, title = {The role of lifelong learning in the self-esteem of nurses}, keyword = {lifelong learning, a nurse, self – esteem}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font