Pregled bibliografske jedinice broj: 955067
Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole
Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 955067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika medicinske škole
(Characteristics of work orientations of teachers of nursing school)
Autori
Keleman, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
16.07
Godina
2018
Stranica
41
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
ciljne orijentacije ; motivacija ; nastavnici
(goal orientations ; teachers ; motivation)
Sažetak
Cilj istraživanja: Utvrditi obilježja ciljnih orijentacija u poslu nastavnika srednjih škola te utvrditi postoji li razlika s obzirom na spol, dob, mjesto stanovanja, duljinu staža u školi, razredništvo ili vrstu škole u kojoj ispitanici rade. Ispitanici i metode: Istraživanje je provedeno kao presječna studija. U istraživanje je uključeno 113 nastavnika Medicinske škole, Ekonomske i birotehničke škole, Komercijalne i trgovačke škole te Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole u Bjelovaru. Kao instrument za prikupljanje korišten je anonimni upitnik. Prvi dio upitnika sastoji se od šest zatvorenih pitanja koja se odnose na sociodemografske podatke dok drugi dio upitnika čini Skala radnih ciljnih orijentacija u poslu koja se sastoji od šesnaest manifestnih tvrdnji Likertove skale od četiri stupnja. Rezultati: Medijan domene ciljne orijentacije učenja je 3, 0 i nema značajnih razlika u ciljnoj orijentaciji učenja u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Medijan domene ciljne orijentacije dokazivanja je 2, 6 i nema značajne razlike u ciljnoj orijentaciji dokazivanja u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Medijan domene ciljne orijentacije izbjegavanja rada je 2, 2 i utvrđeno je da značajno veće ocjene ciljne orijentacije izbjegavanja rada imaju ispitanici iz Komercijalne i trgovačke škole, a značajno najniže ocjene ispitanici iz Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole. Zaključak: Nastavnici pokazuju sklonosti prema ciljnoj orijentaciji učenja koja se povezuje s povećanim stupnjem intrinzične motivacije, što se smatra poželjnim za nastavničku profesiju, dok prema ciljnoj orijentaciji dokazivanja i ciljnoj orijentaciji izbjegavanja nemaju sklonosti
Izvorni jezik
Hrvatski