Pregled bibliografske jedinice broj: 955065
Neka obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja
Neka obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 955065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka obilježja elektroničkog nasilja kod budućih učitelja primarnog obrazovanja
(Some features of cyberbullying at future teachers of primary education)
Autori
Maurović, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2018
Stranica
68
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
elektroničko nasilje, vrste elektroničkog nasilja, počinitelji elektroničkog nasilja
(cyberbullying, forms of cyberbullying, offender of cyberbullying)
Sažetak
S razvojem informacijske tehnologije internet je postao sveprisutan u današnjem svijetu i omogućeno je svima da budu sudionici virtualnog svijeta. S njegovim ubrzanim širenjem počele su se javljati i njegove negativne strane, a ono što je postalo najučestalije je elektroničkog nasilje. Elektroničko nasilje je oblik nasilja koji se ostvaruje putem informacijsko – komunikacijske tehnologije, a što uključuje mobitele, tablete, prijenosna računala i svu ostalu tehnologiju kojom se može komunicirati putem interneta. Cilj ovog rada bilo je prikazati i objasniti sam pojam elektroničkog nasilja kao i utvrditi postoje li neka obilježja nasilja kod studenta. U prvom dijelu ovog rada napravljen je pregled elektroničkog nasilja. Objašnjeno je elektroničkog nasilje kao i njegovi oblici, odnosno podjela počinitelja elektroničkog nasilja. Prikazano je i tko su žrtve elektroničkog nasilja, ali i prevencija kako bi se suzbilo nasilje. U drugom dijelu rada izneseni su rezultati istraživanja koje je provedeno na studentima Učiteljskog fakulteta u Čakovcu, u kojem je sudjelovalo 152 studenata. U svrhu istraživanja provedena je web anketa sa sociodemografskim podatcima i Upitnik o doživljavanju i činjenju elektroničkog nasilja ( Del Rey i sur., 2015). Nakon obrade rezultata, vidljivo je da ne postoji razlika u doživljavanju i činjenju elektroničkog nasilja s obzirom na spol, godinu studija i prebivalište
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)