Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955055

Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja


Ribić, Tea
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 955055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja
(Opinions of pre-service teachers of primary education about active learning)

Autori
Ribić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2018

Stranica
53

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
aktivno učenje, cjeloživotno obrazovanje, istraživanje, strategije aktivnog učenja, suvremena nastava
(active learning, life-long education, research, active teaching strategy, modern teaching)

Sažetak
U radu su prikazani rezultati istraživanja o strategijama aktivnog učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 132 studenata Učiteljskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu, smjer razredna nastava. Cilj istraživanja bio je ispitati studente o prisutnosti aktivne nastave u školama s obzirom na njihova iskustva sa stručno-pedagoške prakse. Također, ispitivala su se njihova mišljenja o važnosti aktivne nastave i njene zastupljenosti u školama. Podaci istraživanja dobiveni su upitnikom kojeg su studenti popunjavali. Obradom podataka pokazalo se da većina ispitanika ima rijetka ili tek povremena iskustva s aktivnom nastavom za vrijeme stručno-pedagoške prakse. Također, velik broj ispitanika smatra aktivnu nastavu važnom i slaže se sa tvrdnjom da strategije aktivnog učenja trebaju biti neizostavan dio nastavnog procesa. Isto tako u velikom broju se u potpunosti slažu sa mišljenjem da aktivna nastava nije dovoljno zastupljena u školama

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ribić, Tea
Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Ribić, T. (2018) 'Mišljenja budućih učitelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog učenja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\'{c}, Tea}, year = {2018}, pages = {53}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, istra\v{z}ivanje, strategije aktivnog u\v{c}enja, suvremena nastava}, title = {Mi\v{s}ljenja budu\'{c}ih u\v{c}itelja primarnog obrazovanja o strategijama aktivnog u\v{c}enja}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, istra\v{z}ivanje, strategije aktivnog u\v{c}enja, suvremena nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ribi\'{c}, Tea}, year = {2018}, pages = {53}, keywords = {active learning, life-long education, research, active teaching strategy, modern teaching}, title = {Opinions of pre-service teachers of primary education about active learning}, keyword = {active learning, life-long education, research, active teaching strategy, modern teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font