Pregled bibliografske jedinice broj: 955053
Mišljenja budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja
Mišljenja budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 955053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja
(Opinions of Pre-Service Teachers on use Smartphone in Primary Education)
Autori
Štih, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2018
Stranica
54
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
digitalna tehnologija, pametni telefoni, mediji, učenje i poučavanje
(digital techology, smart phones, media, studying and teaching)
Sažetak
Stoljeće u kojem živimo je moderno stoljeće kojeg obilježava i posjedovanje moderne tehnologije. Gotovo je nezamisljivo upoznati čovjeka, a da on ne drži mobilni telefon u ruci ili barem posjeduje računalo kod kuće. Moderni život i moderna tehnologija pružaju nam mnoge dobre mogućnosti koje se mogu iskoristiti i u obrazovne i odgojne svrhe. Naravno da moderna tehnologija nema samo pozitivne strane nego se tu kriju i neke negativne strane koje treba primjetiti i na samom ih početku ukloniti. Modernu tehnologiju i nove načine učenja i poučavanja treba znati upotrebljavati u odgojne i obrazovne svrhe kako bi buduće generacije znale koristiti tehnologiju i za učenje i poučavanje, a ne samo za slobodno vrijeme. U prvom dijelu ovog rada bit će prikazan proces učenja i poučavanja kroz povijest do danas. Također će biti predstavljeni mediji kao novi način učenja i poučavanja, njihov osnovni pojam, podijela, te dobre i loše strane. Osim toga, biti će predstavljeni preduvjeti koji su potrebni da bi se nova tehnologija mogla danas koristiti u procesu učenja i poučavanja. Uz medije, u prvom dijelu rada bit će predstavljeni i mobilni uređaji (pametni telefoni), njihova pojava, njihovo korištenje u školama te prevencija korištenja mobilnih uređaja i tehnologije. U drugom dijelu ovog rada bit će izneseni rezultati koji su dobiveni istraživanjem o mišljenju budućih učitelja o korištenju pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja. Istraživanje se provodilo na Učiteljskom fakultetu u Čakovcu i Zagrebu te su studenti trebali odgovoriti na pitanja koja se odnose na korištenje pametnih telefona u nastavi primarnog obrazovanja i iznijeti svoja mišljenja o tome jesu li spremni na korištenje pametnih telefona u nastavi. Istraživanje je pokazalo da ne postoji statistički značajna razlika u mišljenjima između budućih učitelja s obzirom na spol, prebivalište i godinu studiju. Digitalnu tehnologiju, pa tako i mobilne uređaje (pametne telefone) nije lako koristiti u nastavi. Ponekad je potrebna i dodatno usavršavanje za učitelje kako bi proces učenja i poučavanja pomoću tehnologije išao dobrim tokom. Također je potrebna i materijalna opremljenost učionica, a Hrvatska je i dalje na slabom mjestu što se toga tiče, a posebice što se tiče opremljenosti učionica za korištenje pametnih telefona u nastavi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)