Pregled bibliografske jedinice broj: 954832
Analiza učestalosti metoda rada u razrednoj nastavi
Analiza učestalosti metoda rada u razrednoj nastavi, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 954832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza učestalosti metoda rada u razrednoj nastavi
Autori
Jakić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
12.09
Godina
2018
Stranica
45
Mentor
Rački, Željko
Ključne riječi
ciljevi metoda ; metode rada ; prikladne i neprikladne metode rada ; razredna nastava
(appropriate and unappropriate teaching methods ; classroom teaching ; goals of the method ; research ; teaching methods)
Sažetak
U ovom se radu analiziraju metode rada koje učitelji najviše koriste u razrednoj nastavi te postoje li neke koje koriste više od drugih te na koji način odabiru metode rada. U istraživanju je sudjelovalo 30 studenata i 30 učitelja razredne nastave u Republici Hrvatskoj kod kojih su studenti obavljali stručno-pedagošku praksu. U istraživanju su izrađena i korištena dva autorska upitnika. Studenti su u razdoblju od mjesec dana promatrali redovnu nastavu kod učitelja kod kojih su bili na stručno – pedagoškoj praksi. Promatrajući nastavu zapažali su i bilježili koje metode rada koriste učitelji. Također, učitelji su zamoljeni da ispune jedan upitnik u kojem su procjenjivali vlastitu učestalost navedenih metoda rada te su odgovarali na pitanja u kojima su izražavali osobne stavove o metodama rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(mentor)