Pregled bibliografske jedinice broj: 954708
Biopsihosocijalni aspekti razvoja djeteta predškolske dobi
Biopsihosocijalni aspekti razvoja djeteta predškolske dobi // Mentalno zdravlje-razumijevanje ljudskog uma- Upravljanje rizicima u psihijatrijskom sestrinstvu / Bratuša, Zinka (ur.).
Zagreb: Hrvatska komora medicinskih sestara, 2017. str. 28-28 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 954708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biopsihosocijalni aspekti razvoja djeteta predškolske dobi
(Biopsihosocial aspects of child development of preschool age)
Autori
Kosić, Radoslav ; Livaja-Šarić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Mentalno zdravlje-razumijevanje ljudskog uma- Upravljanje rizicima u psihijatrijskom sestrinstvu
/ Bratuša, Zinka - Zagreb : Hrvatska komora medicinskih sestara, 2017, 28-28
ISBN
978-953-6281-17-6
Skup
23. dani psihijatrijskog društva HUMS-a , međunarodni kongres
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 24.05.2017. - 27.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Biopsihosocijalni aspekti ; razvoj djeteta ; predškolska dob
(Biopsihosocial aspects ; child development ; preschool age)
Sažetak
Oduvijek se u društvu povlačilo pitanje ''Kada je najbolje da dijete krene u školu?''. Iako se mišljenja razlikuju od roditelja do roditelja, ipak, spremnost djeteta za upis u prvi razred osnovne škole ovisi primarno o njegovom biološkom, psihološkom i socijalnom razvoju. Svako dijete je osoba za sebe i pristupa mu se individualno, ovisno o njegovoj koncentraciji, volji, želji, njegovoj zainteresiranosti i karakteru. Definirane su osnovne smjernice tijeka razvoja djeteta, međutim, u svakom pravilu postoji iznimka, te se tako proces razvoja razlikuje od djeteta do djeteta.U radu se istražuje spremnost djece za polazak u školu. U istraživanju je sudjelovalo 76 ispitanika. Ispitanici su punoljetni roditelji djece predškolskog uzrasta rođene u 2010. i 2011. godini. Prije ispitivanja, svakom roditelju je objašnjena svrha ankete. Anketa se sastoji od devet cjelina, a svaka cjelina sadržava nekoliko tvrdnji. Svaka tvrdnja se po Likertovoj ljestvici ocjenjuje od 1-5. Anketa je provodena anonimno. Podaci su statistički obrađeni te su prikazani pomoću distribucije frekvencija. Rezultati su pokazali kako je stav roditelja o spremnosti djece za školu u skladu s istraživanom dobi, biopsihosocijalnim razvojem i zrelosti djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinički bolnički centar Rijeka,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci