Pregled bibliografske jedinice broj: 954215
Stavovi studenata o važnosti primjene e-učenja i multimedijskih tehnologija u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke
Stavovi studenata o važnosti primjene e-učenja i multimedijskih tehnologija u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke, 2017. (ostalo).
CROSBI ID: 954215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o važnosti primjene e-učenja i multimedijskih tehnologija u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke
(Students' attitudes about the importance of applying e-learning and multimedia technologies in learning english for specific purposes)
Autori
Jurković, Ivana ; Badrov, Tatjana ; Sekovanić Ivan
Izvornik
Www.tiskarstvo.net/printing&design2017/clanci/C/C2.html
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2017
Ključne riječi
engleski kao jezik struke ; e-učenje ; komunikacija ; multimedija ; stavovi studenata
(English for Special Purposes ; e-learning ; communication ; multimedia ; students’ attitudes)
Sažetak
Većina studijskih programa na visokoškolskim ustanovama u Republici Hrvatskoj uključuje kolegije iz stranih jezika, a poglavito iz engleskoga jezika koji se u današnje vrijeme koristi kao sredstvo sporazumijevanja na globalnoj razini. Na stručnim studijima nastava engleskoga jezika uglavnom je orijentirana na engleski jezik kao jezik pojedine struke te je uz komunikacijske vještine (čitanje, pisanje, govor i slušanje) i gramatiku usmjerena i na usvajanje stručnog nazivlja. Kako bi nastava, a posebno usvajanje terminologije bilo što učinkovitije i zanimljivije, nastavnicima danas na raspolaganju stoje multimedijske tehnologije i sustavi e- učenja bez kojih je moderan rad u nastavi postao gotovo nezamisliv. Cilj ovoga rada je utvrditi stavove studenata o važnosti korištenja multimedijskih tehnologija i e-učenja u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke. Istraživanje je provedeno među studentima stručnih studija Sestrinstvo i Mehatronika Visoke tehničke škole u Bjelovaru, a u tu svrhu izrađen je upitnik koji sadrži dva dijela. U prvom dijelu nalaze se opći podaci o ispitanicima, a u drugom dijelu petnaest tvrdnji o važnosti primjene multimedijskih tehnologija i e-učenja u nastavi engleskoga kao jezika struke. Prikupljeni podaci analizirani su metodama deskriptivne statistike te je provedena komparativna analiza između studenata Mehatronike i studenata Sestrinstva. Ključne riječi: engleski kao jezik struke, e-učenje, komunikacija, multimedija, stavovi studenata
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija