Pregled bibliografske jedinice broj: 95395
Kreativnost i tehnike odlučivanja u hotelijerstvu Hrvatske
Kreativnost i tehnike odlučivanja u hotelijerstvu Hrvatske // Tourism and Hospitality Management, 1 (2002), 1; 62 - 64 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 95395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost i tehnike odlučivanja u hotelijerstvu Hrvatske
(Creativity and decision-making techniques in the croatian hotel industry)
Autori
Brajdić, Igor ; Vulić, Helena
Izvornik
Tourism and Hospitality Management (1330-7533) 1
(2002), 1;
62 - 64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
kreativnost; tehnike odlučivanja; hotelijerstvo
(creativity; decision-making techniques; hospitality)
Sažetak
Vještine kreativnog mišljenja imaju osobitu važnost za svako stvaranje. Njihova primjena u modernom menadžmentu ima presudnu ulogu. Današnje poslovanje karatkeriziraju brze promjene, jako razvijena konkurencija i sve veća informatiziranost. Svaka konačna odluka uključuje i suradnju intuitivne strane naše svijesti. Kako bis e kreativno rješavali problemi, dizajnirane su posebne metode za poticaj kreativnog mišljenja i prevladavanja zapreka kod samog rješavanja problema.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit