Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 953821

ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI


Knežević, Bojana; Bašić, Mladenka
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI // 18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova / Juroš, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 98-101 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 953821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI
(FACTORS OF STRESS AND SATISFACTION AT WORK OF HOSPITAL)

Autori
Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova / Juroš, Josip - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018, 98-101

Skup
18. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 9. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu, međunarodni stručni i znanstveni skup

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 11.04.2018. - 14.04.2018

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo zaposlenika, klinički bolnički centar, kompetencije, komunikacija
(employee satisfaction, clinical hospital centre, competences, communication)

Sažetak
Prema obveznom standardu kvalitete zdravstvene zaštite zdravstvena ustanova mora jednom godišnje provesti anketu i analizu o zadovoljstvu osoblja radnim uvjetima, organizacijom rada i kulturom komunikacije. Tijekom siječnja i veljače 2017. godine Odjel za kvalitetu KBC Zagreb proveo je anketu među zaposlenicima o uvjetima rada koji utječu na dobro osjećanje radnika na radnom mjestu. Korišten je preveden upitnik HSE Indicator Tool. Anketa je bila postavljena na Intranet, obaviještene su bile sve organizacijske jedinice. Također je obavijest bila objavljena u Našim e-novinama koje dobivaju svi zaposlenici putem službenih e-mail adresa. Anketu je riješilo 399 zaposlenika. Ovom anketom analizirane su sljedeće domene: zahtjevi na radu, osjećaj kontrole nad obavljanjem zadataka, potpora nadređenih, potpora kolega, međuljudski odnosi, jasna uloga u procesu rada, promjene u radu. Analiza je pokazala da je zaposlenima u bolnici jasna njihova uloga u procesu rada, posebno dobro ocjenjuju vlastite kompetencije za obavljanje posla, dok nisko ocjenjuju kontrolu nad procesom rada što se može objasniti nepredviđenim situacijama i opsegom posla na koji se ne može utjecati. Psihološkom dobrom osjećanju na radu doprinijela bi i veća potpora kolega i nadređenih što bi se moglo postići unapređenjem komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Klinički bolnički centar Zagreb

Profili:

Avatar Url Bojana Knežević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Bojana; Bašić, Mladenka
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI // 18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova / Juroš, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 98-101 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Knežević, B. & Bašić, M. (2018) ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI. U: Juroš, J. (ur.)18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and Ba\v{s}i\'{c}, Mladenka}, editor = {Juro\v{s}, J.}, year = {2018}, pages = {98-101}, keywords = {zadovoljstvo zaposlenika, klini\v{c}ki bolni\v{c}ki centar, kompetencije, komunikacija}, title = {\v{C}IMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI}, keyword = {zadovoljstvo zaposlenika, klini\v{c}ki bolni\v{c}ki centar, kompetencije, komunikacija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bojana and Ba\v{s}i\'{c}, Mladenka}, editor = {Juro\v{s}, J.}, year = {2018}, pages = {98-101}, keywords = {employee satisfaction, clinical hospital centre, competences, communication}, title = {FACTORS OF STRESS AND SATISFACTION AT WORK OF HOSPITAL}, keyword = {employee satisfaction, clinical hospital centre, competences, communication}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font