Pregled bibliografske jedinice broj: 953821
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI // 18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova / Juroš, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018. str. 98-101 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 953821 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ČIMBENICI STRESA I ZADOVOLJSTVA NA RADU ZAPOSLENIKA U BOLNICI
(FACTORS OF STRESS AND SATISFACTION AT WORK OF HOSPITAL)
Autori
Knežević, Bojana ; Bašić, Mladenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
18. HRVATSKA KONFERENCIJA O KVALITETI i 9. ZNANSTVENI SKUP HRVATSKOG DRUŠTVA ZA KVALITETU MEĐUNARODNI STRUČNI I ZNANSTVENI SKUP- Zbornik radova
/ Juroš, Josip - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2018, 98-101
Skup
18. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 9. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu, međunarodni stručni i znanstveni skup
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 11.04.2018. - 14.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo zaposlenika, klinički bolnički centar, kompetencije, komunikacija
(employee satisfaction, clinical hospital centre, competences, communication)
Sažetak
Prema obveznom standardu kvalitete zdravstvene zaštite zdravstvena ustanova mora jednom godišnje provesti anketu i analizu o zadovoljstvu osoblja radnim uvjetima, organizacijom rada i kulturom komunikacije. Tijekom siječnja i veljače 2017. godine Odjel za kvalitetu KBC Zagreb proveo je anketu među zaposlenicima o uvjetima rada koji utječu na dobro osjećanje radnika na radnom mjestu. Korišten je preveden upitnik HSE Indicator Tool. Anketa je bila postavljena na Intranet, obaviještene su bile sve organizacijske jedinice. Također je obavijest bila objavljena u Našim e-novinama koje dobivaju svi zaposlenici putem službenih e-mail adresa. Anketu je riješilo 399 zaposlenika. Ovom anketom analizirane su sljedeće domene: zahtjevi na radu, osjećaj kontrole nad obavljanjem zadataka, potpora nadređenih, potpora kolega, međuljudski odnosi, jasna uloga u procesu rada, promjene u radu. Analiza je pokazala da je zaposlenima u bolnici jasna njihova uloga u procesu rada, posebno dobro ocjenjuju vlastite kompetencije za obavljanje posla, dok nisko ocjenjuju kontrolu nad procesom rada što se može objasniti nepredviđenim situacijama i opsegom posla na koji se ne može utjecati. Psihološkom dobrom osjećanju na radu doprinijela bi i veća potpora kolega i nadređenih što bi se moglo postići unapređenjem komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita